נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור בית אבות בבת ים ולדעת שההורה שלנו מוגן ובטוח?

בית גדול ויפה

בחירה של בית אבות בעבור הורה סיעודי היא בחירה מורכבת ביותר אשר מצריכה לרוב ייעוץ מקצועי, וזאת לאור המצב המורכב של ההורה. כיצד תקבלו את הייעוץ הטוב ביותר? להלן הפרטים.

כיצד נבחר בית אבות בעבור ההורה הסיעודי?

מצב שבו ההורה שלנו מצוי במצב סיעודי הוא מצב מורכב מבחינה רגשית, וזאת לאור העובדה כי הוא נאלץ לעזוב את ביתו ולהיכנס לבית אבות סיעודי. לאור המצב בבתי האבות בישראל אשר זוכים לשם רע מאוד בשנים האחרונות לאור פרסומים על התעללות בקשישים, רבים חוששים מביצוע הצעד הזה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום ישנם לא מעט בתי אבות סיעודיים בכל רחבי הארץ כמו גם בית אבות בבת ים, אשר מאפשרים לקבל טיפול סיעודי והשגחה שוטפת של 24 שעות ביממה, תוך שימת דגש על הרקע הרפואי של ההורה. בנוסף, כיום ניתן לקבל סבסוד מלא או חלקי מהמדינה לכניסה של ההורה למוסד, וזאת ע"י בדיקה של פרמטרים שונים. על כן, הדרך הטובה ביותר לבחור את בית האבות הסיעודי בעבור ההורה הוא בקבלת סיוע ממומחה לתחום הגריאטרי, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי ההורה שלכם מטופל ובטוח.

שני גברים

ייעוץ והכוונה לבתי אבות בבת ים – כיצד מתבצע התהליך?

כאמור, קבלת ייעוץ והכוונה לבתי אבות היא הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להבטיח כי ההורה שלכם יקבל את הטיפול הראוי בעבורו, וזאת לאור מצבו הבריאותי המורכב. למעשה, השירות הזה ניתן בחינם וזאת בזכות מלי שטילמן, יועצת גריאטרית מומחית אשר לה ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום. באמצעות מלי תוכלו ביחד עם ההורה הסיעודי לקבל תהליך אשר כולל מפגש הכרות והערכת סטטוס ראשוני וזאת בכדי להכין את הצרכים הייחודים של ההורה, ולאחר מכן יתבצע איסוף נתונים כמו גם קביעת הסטטוס באמצעות רופא משפחה ומומחים נוספים לתחום הגריאטריה. בתום איסוף הנתונים הרפואיים, תתבצע הערכה מדויקת של הצרכים וההעדפות של ההורה הקשיש, וזאת על מנת לבצע את ההתאמה הטובה ביותר בעבורו. בסיום בדיקת הנתונים והסטטוס, יוצגו בפניכם אופציות אשר מותאמות באופן מדויק להורה כמו גם למקום המגורים, כאשר ניתן גם לקבוע פגישת הכרות בתוך בתי האבות בכדי שתוכלו להתרשם בעצמם מהצוות כמו גם מהשירותים המוצעים. לאחר קבלת ההחלטה, יוגשו בשמכם מסמכים אל מול הרשויות הרלוונטיות וזאת בכדי לזרז את תהליך הכניסה של ההורה לבית האבות.

ליווי אישי לכל אורך הדרך – באמצעות מלי שטילמן

בסיום התהליך תוכלו לקבל ליווי שוטף אשר מותאם באופן אישי אליכם, וזאת בכדי לוודא כי אתם שבעי רצון, כמו גם ההורה. על כן, מדובר בהזדמנות שאסור לפספס ואנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר דרך המספר 072-3945490.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סיעוד