נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חקירות כלכליות בזמן הגירושין: האם צריך חוקר פרטי או משרד?

שיניים וכסף

רוב האנשים שהחליטו בזמנו להיכנס בברית הנישואין עשו זאת בגלל אהבה ורובם גם היו בטוחים שהזוגיות הזאת תלווה אותם לעד. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שלא כך הדברים שכן במדינת ישראל אחד מכל שלושה זוגות בסופו של דבר פונה אל הרבנות. אם זה גם המצב אצלכם, טבעי שכל אחד מכם יחשוב גם על הצד הכלכלי של הדברים. בכל זוגיות יש צד אחד שמרוויח יותר, ובעולם שלנו ברוב המקרים אלה הדברים. לכן נשאלת השאלה האם את, האישה, יודעת בכלל כמה כסף יש לכם במשותף? או שאולי עכשיו זה הזמן לפנות אל משרד מקצועי שמבצע חקירות כלכליות? מדהים לגלות בכמה מהמקרים אומנם לזוג יש חשבון משותף אך האישה לא באמת יודעת כמה כסף יש. לכן, אם גם את רוצה לעשות סדר בעניינים, אל תהססי ופני עוד היום אל איש מקצוע כמו רונן נוה.

ציור של משפחה

מהם היתרונות של חוקר פרטי?

השאלה האם לפנות אל משרד חקירות או אל חוקר פרטי היא שאלה שתמיד חוזרת על עצמה כאשר חושבים על חקירות כלכליות. ראשית, צאי מנקודת הנחה שאין תשובה אחת לשאלה הזאת וכל אחד צריך לעשות מה שמרגיש לו נכון. שנית, את כן יכולה לצפות לכמה יתרונות ברורים כשאת פונה אל חוקר פרטי, כמו העובדה שהיחס שתקבלי יהיה אישי יותר. בדרך כלל במשרדים גדולים יש לא מעט חקירות שעובדים עליהן במקביל, מה שאומר שלא פעם החוקרים מתמודדים עם עומס רב. כתוצאה מכך הלקוחות לא תמיד נהנים משירות מספיק טוב ולכן, אם את מעדיפה שכן יתייחס אלייך ברצינות, חוקר פרטי עדיף במקרה כזה. מצד שני, לא אחת ניתן גם לראות שחוקרים פרטיים כן גובים מחירים גבוהים יותר לעומת משרדי חקירות כך שזה עוד נתון שעלייך לקחת בחשבון.

תוך כמה זמן תסתיים החקירה?

בין אם את בוחרת לפנות אל משרד מקצועי שמתעסק בחקירות כלכליות ובין אם את פונה אל חוקר פרטי, ברור מדוע את מעדיפה שהעניין יסתיים כמה שיותר מהר. רק אחרי שיהיה בידייך המידע הרלוונטי תוכלי להחליט איך את ממשיכה ומה בדיוק את דורשת במהלך הסכם הגירושין. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלא תמיד חקירות כאלה אפשר לסיים מהר. זה תלוי עד כמה העניין מורכב, האם יש רק חשבונות בישראל או גם בחו"ל והאם לבעלך יש רכוש רב. מה שבטוח זה שאם תפני אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש הם בהחלט יוכלו לעשות הכול כדי שתקבלי את המידע הרלוונטי כמה שיותר מהר. אל תהססי ואל תרגישי לא בסדר אם את פונה אל החוקרים הטובים ביותר שיש, כי גם אהבות גדולות לא פעם מסתיימות בבית המשפט אחרי חקירות מעמיקות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות
חקירות
האם חוקי להאזין בנייד?

טלפונים ניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. אנחנו משתמשים בהם כדי להישאר מחוברים עם יקירינו, לגשת לאינטרנט