נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טכנולוגיות בתחום האינסטלציה

אינסטלציה

מתי בפעם האחרונה הזמנת אינסטלטור לדירה שלכם? ככל הנראה זה קרה לא מזמן, והסיבה היא שאינסטלטור יכול לפתור כמעט כל בעיה הקשורה לצנרת בדירה שלכם. בעיות בצנרת הן חלק בלתי נפרד מחיינו, ולכן חשוב מאוד שנכיר אינסטלטור שבמקרה הצורך נוכל לפנות אליו על מנת שיתקן בעיות שונות שעלולות לצוץ. אך האם אתם מכירים את אותן טכנולוגיות בתחום האינסטלציה שהופכות את התיקונים להרבה יותר קלים ופשוטים? היום אינסטלטור יכול לאתר תקלות ובעיות שונות אך ורק באמצעות הטכנולוגיה, ומבלי לשבור קירות או להרוס חלקים נרחבים מהדירה. אז מהם אותן טכנולוגיות בתחום האינסטלציה? החלטנו להסביר לכם בדיוק על הנושא במאמר הבא.

מצלמות תרמיות לאיתור נזילות

אם בעבר על מנת לאתר נזילה או פגיעה בצנרת היה צריך לשבור קירות ולהגיע באופן פיזי אל הצנרת עצמה, כיום הסיפור שונה לחלוטין. באמצעות מצלמות תרמיות אשר מצלמות בטכנולוגיית אינפרא אדום ניתן לאתר את כל התקלות דרך הקירות עצמן, מבלי לשבור אף חלק של הקיר. באמצעות אותם מצלמות ניתן לאתר גם ליקויים שונים בצנרת, בעיות איטום שונות והיד כמובן עוד נטויה. לכן בכל פעם שמגיע אליכם אינסטלטור עליכם לבדוק האם הוא מתכנן להרוס את הקירות בדירה שלכם, או להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת שתקל את החיים עליו וכמובן גם עליכם.

צילום הצנרת בדירה שלכם

איך תוכלו לדעת עד כמה הצנרת בדירה שלכם שחוקה? מהיום הרבה יותר קל לעשות זאת! טכנולוגיה מתקדמת מאפשר לבצע צילום מקיף לכל אורכה של הצנרת וכך לאתר בעיות כאלה ואחרות – אפילו בעיות שעדיין לא הגיחו לאוויר העולם. זוהי הסיבה שלא מעט אנשים מזמינים אינסטלטור אחת לשנה על מנת לבחון את מצב הצנרת ולאתר בעיות שעדיין לא עשו נזק. כך הם מקדימים תרופה למכה, איכות החיים שלהם נשמרת וכמובן עלויות התיקון יהיו זולות יותר.

שימוש ברובוטים מתקדמים

מהיום כבר לא צריך לתקן את הצנרת עם הידיים או עם כלים שונים, באמצעות רובוטים זעירים ניתן להגיע לכל נקודה בצנרת ולתקן אותה גם מבלי לשבור את הקיר. הרובוטים הקטנים יודעים לעשות כמעט כל דבר, והחוכמה היא לדעת כיצד לתפעל אותם על מנת שיגיעו אל התוצאות הרצויות. אך בסופו של דבר אם אתם בוחרים נכון, אתם יכולים להגיע למצב שבו הרובוטים יתקנו כמעט כל בעיה בצנרת שלכם – בין אם מדובר בבעיה גדולה או בבעיה קטנה. תוכלו למצוא עוד מידע על אינסטלציה במאמר באתר Hapoelb7.co.il

בדף זה תמצאו מידע על ניסור בטון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים