נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אולמות האירועים וגני האירועים המומלצים ביותר בישראל

אולם אירועים

אין ישראלי בארץ שאינו אוהב איזו חגיגה, מקום שיש בו אווירה שמחה ועשירה בחיוכים. כיום יש אינספור גני ואולמות אירועים בישראל, וכל אחד מהם מציע שירותים שונים לאורחים. המומלצים ביותר הם אלו שמשקיעים בצורה הטובה ביותר באורחיהם, ונותנים מענה לכל בעיה שתהיה. האולמות מגוונים, ולנו נותר רק לבחור מבין כולם ולהחליט מי הכי טוב מבינהם. 

 

אם אתם אוהבים טבע – כוכב הים יממש לכם את הרגע

כוכב הים הוא אולם אירועים גדול הנמצא בשדות ים, ממש בקיסריה. באולם זה, הנוף הוא כמובן – הים הפתוח. ניתן להנות מהאולם בכל שעה שהיא ביום, בין אם זה בצהריים עם השמש הנעימה, או אפילו לקראת החשיכה, כשהשמיעה בעיצומה. ישנו גם את מתחם הבלו – ריי והוא אינו שומר כשרות, ופועל בשבתות ובחגים. האולם מתאים לכל סוגי האנשים, והוא מרהיב ביופיו כך שלא ניתן לעמוד כנגדו.

 

אולם האירועים ״לוקא״ ימתיק לכם כל אירוע

אולם האירועים הזה ממוקדם בשרון, והוא מיוחד מאוד. המנות בו מוכנות לעיני החוגגים, כך שזו חוויה מרשימה בפני עצמה. ישנם אולמות אירועים מעטים שעושים תהליך שכזה. האורחים הנכבדים יכולים להזמין כל מנה שירצו, בזכות התפריט שמונח על השולחן, ואין להם כל הגבלה באוכל או בזמן. בנוסף, ישנו חדר יין משובח בתוך האולם, וניתן להגיע אליו ולהנות מטעימות יין מהמון יקבים משובחים בארץ.

 

חוות רונית – פשוט חווה יפהפיה וטבעית

זו חווה מדהימה ביופיה, אחת כזו שמשתרעת על שטח נרחב, טבעי וירוק של 70 דונם. היא נמצאת במרחק של כ- 18 דקות נסיעה מתל אביב, ככה שהיא קרובה להרבה מאוד אזרחים. ישנו את הגן הפתוח, ובמידת הצורך ניתן גם להיכנס למבנה הסגור. האווירה שם כל כך נעימה, כך שהיא מקנה לכל מי שנמצא בה תחושת רוגע ושלווה. היא מוקפת עצים ירוקים הפורחים ללא הרף, דשא עם ריחות נינוחים וכמובן גם חלקת מים נכבדת ומהפנטת.

 

טרויה באשדוד – מרגיש כמו חלום

טרויה הוא גן אירועים הנמצא באשדוד, והוא מפוצץ בהמלצות מפה ועד להודעה חדשה. הוא עשיר בקסם אישי וביופי ניכר, יש בו עצים גבוהים ומזרקות עם דגים, המטבח מאכלס את כל העובדים שמייצרים אוכל גורמה, ישנה סוויטה לחתן ולכלה, ומי שעובד על המטבח הוא שף מקצוען, שנותן את כל כולו לאורחים ולנכבדים שבקהל. בשביל להנות מחוויה מקסימלית, חשוב לשים לב כי יש באולם האירועים גם מצלמות אבטחה כמו GS מערכות למשל, כדי למנוע כל תקלה ולהנות ממרחב ומאווירה טובה.

 

בחירת אולם אירועים – היא ממש תהליך

נכון שבחירת אולם האירועים אינה קלה לרוב, אנחנו רוצים להנות ביום המיוחד שלנו וכמובן גם שכל שאר האורחים יהנו ממנו יחד איתכם. כל אחד רוצה להרגיש טוב ומיוחד ביום שכזה, לכן חשוב לחפש את האולם שיעשה את כל השירותיות שלו ברמה הטובה ביותר.

אולם אירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של