נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה סוג מזנון מתאים לחדר השינה?

אדם מחזיק מזנון

חדר השינה הוא החדר האולטימטיבי לפינוק והירגעות, מקום בו אתם משקיעים בעצמכם נטו ולא צריכים להתחשב בטעם ובהעדפות של אף אחד אחר. אחד מפריטי הריהוט היפים, המפתיעים השימושיים שניתן לשלב בחדר השינה הוא המזנון. אילו סוגי מזנונים מתאימים לחדר השינה ולמה הם משמשים? המשיכו לקרוא ותגלו הכול.

 

המזנון כמעמד לטלוויזיה ומכשירי מולטימדיה

הטלוויזיות היום נעשות יותר ויותר נגישות מבחינת המחיר שלהם ובשנים האחרונות רבים מאיתנו את הספרים בטלוויזיה והתרגלו להירדם עם תוכנית טלוויזיה טובה לפני השינה.

בדומה לשימוש הנפוץ בסלון הביתי, גם המזנון בחדר השינה יכול לשמש כמעין יחידת בידור עליה ניתן להציב את הטלוויזיה ובה ניתן להטמין רמקולים, ממירים ושאר מכשירי חשמל אלקטרוניים.

 

ספסל לנעילת אחסון נעליים

היום אנשים רבים מניחים ספסלים במבואת הכניסה לבית. ספסלים אלו מכילים מדף אחד פתוח לאחסון נעליים ובני הבית נוהגים לשבת עליהם לחלוץ ולנעול נעליים בעת הכניסה והיציאה מהבית.

אומנם מדובר ברעיון יפה, אך לא מתאים לחדר השינה. ראשית, בספסל שכזה אין יותר מידי מקום אחסון והרי בחדר הארונות שבחדר השינה אנו מאחסנים את כל הנעליים שלנו. שנית, לא מדובר בפתרון אסתטי במיוחד שכן הנעליים כלל לא מאוחסנות אלא חשופות לכל.

פתרון מצוין הוא להציב מזנון כספסל ומקום לאחסון נעליים ליד חדר הארונות או ממש בתוכו. כיום יש מבחר רחב של מזנונים בדוגמאות מרהיבות אשר יוסיפו רבות לאמירה העיצובית של חדר השינה שלכם ויספקו לכם מענה נוח ושימושי כאחד.

 

פרטים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת

מקום

בניגוד למצב כאשר ניגשים לבחור מזנון לסלון הביתי בו מגבלת המקום כמעט ואינה קיימת, כאשר ניגשים לבחור מזנון לחדר השינה שלכם מרבית האנשים יהיו מעט יותר מוגבלים. רגע לפני שאתם בוחרים את המזנון שעליו חלמתם, מדדו היטב את המקום המיועד, אותו מקום בו שקלתם להציב את המזנון.

אם המזנון שאתם אוהבים לא מגיע בממדים המתאימים, אל תמהרו להתייאש. בדגמים מסוימים של מזנונים קיימות אפשרויות נוספות. צרו קשר עם שירות הלקוחות ובררו על אפשרות של הזמנה מיוחדת.

 

עיצוב וסגנון

כיום מזנונים מגיעים במגוון רחב של דוגמאות ועיצובים וקל מאוד להסתחרר מההיצע הנרחב המוצע. יחד עם זאת, חשוב לא ללכת לאיבוד, צלמו את הריהוט הקיים בחדר השינה שלכם והקפידו לבחור מזנון אשר ישתלב או יעצים את העיצוב הקיים בחלל חדר השינה שלכם.

אם אתם מרגישים שאת מוכנים לשלב הבא, לשלב המהנה של בחירת המזנון המושלם לחדר השינה שלכם, כאן ניתן לראות מגוון מזנונים, שוטטו באתר התרשמו מהמגוון הרחב של העיצובים היפיפיים ואל תהססו ליצור קשר עם הצוות המקצועי של הבית של עידה אשר יוכל לתת לכם מענה על כל שאלה ומגוון פתרונות לכם בעיה.

ריהוט בבית
ריהוט בבית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה