נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזו הסמכה צריך לעבור על מנת לעשות בדיקות קרינה

אנטנה

מעוניינים לבצע בדיקת קרינה אצלכם בבית או במשרד? ובכן, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הבדיקה מתבצעת באופן מקצועי יש לבדוק כי הבודק הינו מוסמך ומנוסה. איזו הסכמה צריך לעבור ומה חשוב לדעת לגבי בדיקת קרינה? כל הפרטים –  במדריך הבא

בדיקת קרינה – מי מוסמך לבצע ואיזו הסמכה נדרשת?

בדיקת קרינה מקצועית הינה חיונית בעבור כל בניין מגורים או משרדים, וזאת בשל אחוזי החשיפה הגבוהים לקרינה אשר עשויה להשפיע על הבריאות, ומשום כך מדובר בבדיקה חיונית ומומלצת. הסמכה בעבור הבדיקה ניתנת בעבור מי אשר סיים בהצלחה קורס מטעם המשרד להגנת הסביבה אשר אמון על הסכמה של אנשי מקצוע לצורך ביצוע של בדיקות מדידות קרינה מרשת החשמל, כמו גם הסכמות ספציפיות לצורך בדיקת קרינה של תדרי רדיו וכן בדיקות סלולאריות. לא רק מודד הקרינה צריך להיות מוסמך לצורך ביצוע בדיקה אלא גם הציוד בו הוא עושה שימוש, ולכן חשוב לבדוק כי הציוד מאושר ע"י המשרד לאיכות הסביבה אשר הוא הגוף היחיד בישראל אשר מעניק היתר לצורך שימוש במכשירי בדיקה וכן אישור כיול המכשירים לצורך ביצוע בדיקת קרינה מדויקת. לכל סוג של בדיקת קרינה ישנו היתר, ולכן בעת יצירת קשר עם חברה בדקו כי איש המקצוע הוסמך וכי הוא מעניק לכם את כל האישור וההיתרים הנדרשים, לצורך ביצוע בדיקת קרינה.

תמרור קרינה

כיצד לבחור חברה מקצועית לצורך בדיקות קרינה?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות הציבורית לנושא של בדיקות קרינה, וזאת לאור שורה של מחקרים אשר הציגו ממצאים מדאיגים בכל הקשור לחשיפה לקרינה. משום כך, בדיקות קרינה מומלצת לא רק בעבור יזמים אשר מקימים פרוייקטי נדל"ן חדשים ומעוניינים לבדוק את היקף הקרינה אלא  גם בעבור בניינים ישנים, ולהסיק כתוצאה מכך את המסקנות הנדרשות מבחינת כללי התנהגות. משום כך, בחירה של חברה מקצועית הינה חיונית, ועל כן מומלץ לקבל המלצות כמו גם לבחון את הרקורד המקצועי של החברה, זאת בכדי להבטיח כי הבדיקה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם שימת דגש על כלים מתקדמים אשר מאפשרים לבצע מדידה מדויקת של הקרינה. בסיום הבדיקה תוכלו לקבל דו"ח מקיף אשר מציין את ממצאי הבדיקה וכן מתן דרכים אפקטיביות לצורך פתרון בעיות קרינה אשר התגלו, כולל שימוש במיגון קרינה. חברה אשר עומדת בחוד החנית בענף הינה חברת inspectrum אשר מאפשרת לכם לבצע בדיקת קרינה, בעלות כספית אטרקטיבית ועם שימת דגש על מתן שירות אדיב, מדויק ומהימן באישור המשרד להגנת הסביבה.

בדיקות קרינה באמצעות inspectrum

Inspectrum הינה חברה בבעלותו של ד"ר ישראל כהן, פיסיקאי מומחה ובעל הסכמה לביצוע של בדיקות קרינה שונות באישור המשרד להגנת הסביבה. לייעוץ חינם, חייגו 054-4571069.

לפרטים היכנסו לאתר: http://israel-big-taxi.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה