נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים מתווך?

איך בוחרים מתווך

בחירת המתווך הנכון לעסקת נדל"ן היא החלטה קריטית שיכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על תוצאות העסקה. לכן חשוב לבחור מתווך בחכמה. כדי לעזור לכם בבחירת המתווך המושלם, ריכזנו בטקסט שלפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם. כך תבחרו מתווך שהכי מתאים לצרכים שלכם.

 

בוחרים מתווך ממקור מהימן

קודם כל, הכי כדאי להשתמש באתר שמתמחה בהמלצה על מתווכים, כמו https://proagents.co.il. אתרים כאלה משתמשים בשילוב של ביקורות משתמשים, מומחיות בתחום ובדיקות רקע כדי לזהות מתווכים מדורגים מובילים באזור שלכם.

זו יכולה להיות דרך מצוינת למצוא מתווך מהימן ואמין לעסקת הנדל"ן שלכם. היתרון של אתר 'המקצוענים בנדל"ן' הוא שהם מאמתים טלפונית את כל הביקורות.

איך בוחרים מתווך

בוחרים לפי ניסיון ומומחיות

זכרו תמיד שחשוב לקחת בחשבון את הניסיון והמומחיות של המתווך. ניסיון בסוג העסקה הספציפי שאתם מחפשים – מכירה או השכרה, וניסיון באזור בו הנכס שלכם נמצא. לדוגמה, אם אתם מוכרים נכס מסחרי, חפשו מתווך בעל ניסיון בעסקאות נדל"ן מסחרי.

כדי לוודא שמתווך באמת יש את הניסיון והמומחיות הנדרשים, מומלץ לבקש ממנו הפניות ללקוחות קודמים. כך תוכלו לבדוק אם יש לו רקורד של הצלחות. בנוסף, ניתן לראות את משך הזמן שהמתווך נמצא בתחום לפי הרישיון המקצועי שלו. באותה ההזדמנות תוכלו לוודא שהוא גם מחזיק אחד כזה.

 

בוחרים לפי תקשורת ואסטרטגיות שיווק

אלמנט שחשוב להכניס למערך השיקולים הוא התקשורת שלכם עם המתווך. חפשו מתווך אשר מתקשר באופן קבוע ושקוף עם לקוחותיו לאורך כל תהליך העסקה. כמובן שתוכלו לשאול מראש את המתווך עד כמה הוא מתכנן לערב אתכם בתהליך, אבל תוכלו ללמוד יותר מהמלצות מאומתות.

בנוסף, כדאי לבחור מתווך שיש לו תוכנית שיווק מקיפה הכוללת ערוצים מקוונים ולא מקוונים. שיווק נכון יהיה הצעד הראשון בדרך למכירה מוצלחת. דירה ש–"יושבת על המדף" יותר מדי זמן, מאבדת משוויה. לכן חשוב שהמתווך ישווק את הדירה כך שתוכלו למכור אותה בהקדם.

איך בוחרים מתווך

בוחרים לפי עלות השירות

כשאתם שוקלים בשירותיו של איזה מתווך יהיה הכי משתלם עבורכם להיעזר, חשוב לקחת את בחשבון את גובה העמלה ואת העלויות הנוספות של המתווך. עמלות תיווך בעסקאות נדל"ן הן כמעט תמיד 2 אחוזים משווי העסקה, כאשר מחציתם משולמים על ידי המוכר ומחציתם משולמים על ידי הקונה.

יחד עם זאת, מתווכים מסוימים עשויים לגבות עמלות מופחתות כדי להתלבט מעל מתווכים אחרים. זה לא אומר שהם טובים יותר, אבל זה כן יאפשר לכם לצאת עם יותר כסף בבנק מהעסקה. ישנם גם מתווכם שגובים עמלות נוספות עבור שירותים נוספים, כגון שיווק או תיאום עסקאות.

 

סיכום

לסיכום, כשאתם בוחרים מתווך נדל"ן, השתמשו במקור מהימן כמו אתר אמין או המלצות ממשפחה וחברים. בחרו מתווך שדורש עמלה הוגנת, בעלת תוכנית שיווקית מסודרת וכזה שיש לו את כל הניסיון הדרוש להוציא לפועל את העסקה.

איך בוחרים מתווך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן