נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לתקן ניאגרות סמויות

איש תחזוקה

התחדשתם בניאגרה סמויה לשירותים? תתחדש! סביר להניח שאתם מקבלים שורה ארוכה של מחמאות בכל פעם שאתם מארחים ואתם נהנים מכל רגע.

השאלה מה קורה כשמתחילות לצוץ תקלות? הרי התקלות בניאגרה סמויה הן לא שונות בהרבה מאלו של הניאגרה הגלויה.

ההבדל בין השתיים הוא שכשמדובר בתיקון של ניאגרה סמויה, יש מקרים שבהם עדיף שלא לנסות ולתקן לבד, אלא להזמין בעל מקצוע.

אז מתי מתאים לתקן ניאגרה סמויה ואיך כל העסק הזה עובד? כל זאת ועוד יוצג בפניכם בשורות הבאות.

 

רגע לפני שנתחיל – רקע אודות הניאגרה הסמויה?

חשוב שתדעו איך הניאגרה הסמויה עובדת רגע לפני שתבדקו אם אתם רוצים לתקן אותה בעצמכם. אז בתור התחלה, כדאי שתדעו שמתקן ההדחה שלכם מורכב מ-2 מנגנונים:

  1. מנגנון הדחה (שנקרא גם "פעמון")

התפקיד של מנגנון ההדחה הוא בעצם להזרים מים מהמיכל אל האסלה לאחר כל שימוש בשירותים. כלומר, כאשר אתם לוחצים על לחצן ההדחה, יש מנוף שמרים את הפקק והדבר מוביל לשחרור של מים שחודרים דרך חור קטן שקיים בניאגרה.

 

  1. שסתום המצוף

למצוף יש 2 תפקידים חשובים. האחד, מילוי של המים לאחר שימוש בניאגרה והשני, עצירת המילוי של הניאגרה (כדי שהמים לא יעלו על גדותיהם).

עכשיו, כשאתם יודעים את הרקע הכללי על פעולת הניאגרה הסמויה שלכם, אפשר להמשיך לשלב הבא.

 

לפני שניגשים לתיקון – מה כדאי לדעת על חלקי החילוף?

אם הגעתם לכאן, כנראה שהחלטתם לקחת על עצמכם את כל העניין של תיקון ניאגרות סמויות בבית. לפני שנתחיל בהסבר הכללי, חשוב לנו לציין שאתם תצטרכו להכין את עצמכם מראש, שכן, ברוב המקרים, יש צורך לקנות חלקי חילוף. אם זה המצב, כדאי שתדעו שיש אתרי אינטרנט שמאפשרים לכם לקנות את חלקי חילוף אלו בקלות ובנוחות. קרה לא פעם שאנשים קנו חלקי חילוף בחנויות שאינם תואמים בכלל לניאגרות סמויות. אנו בטוחים שאתם תודו לנו בהמשך על הטיפ החשוב הזה ומקווים שתיישמו אותו בהתאם. כעת, כשאתם יודעים מה חשוב לדעת על חלקי החילוף, אפשר להגיע לשלב הבא שלשמו התכנסנו כאן היום – התיקון.

 

איך מתקנים את הניאגרה הסמויה?

בשביל לתקן את הניאגרה הסמויה, אתם צריכים קודם כל לשבור את הסטיגמה שאומרת שצריך לשבור אריח קרמיקה בשביל לתקן ניאגרה סמויה. אין צורך בשבירת קירות או אריחים כלל! אתם צריכים לפרק את לחצן ההדחה ולתפעל את התקלה בהתאם למה שנגלה לעיניכם. שימו לב, אם התקלה שנגלית לעיניכם מתגלה כמסובכת, אל תחשבו פעמיים ותתקשרו לבעל מקצוע שיטפל בעניין במקומכם. אתם לא רוצים לגלות בדיעבד ש"טיפלתם" בתקלה באופן שגוי וגרמתם לתקלה חמורה עוד יותר.

לסיכום, אלו הפרטים שאתם צריכים לדעת על תיקון ניאגרות סמויות. אנו מאחלים לכם שתתקנו את התקלה על הצד הטוב ביותר ותיהנו מהניאגרה עיצובית ומתפקדת בהקדם.

 

אינסטלטור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
יועץ עסקי
יועץ עסקי ארגוני

ישנם סוגים רבים של יועצים ארגוניים, אולם בסופו של דבר כולם נושאים באחריות דומה ביחס לחלק מהדברים. המכנה המשותף