נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מוצאים נוטריון בקרית אונו

נוטריון בקרית אונו

נוטריון הוא למעשה עורך דין, אך לא כל עורך דין הוא נוטריון. החוק אומר שבשביל לשמש כעורך דין, יהיה להימנע מכל עבירה אשר תשאיר את חותמה במהלך התפקיד, ויש לפעול בתור איש מקצוע שהוא עצמאי עם ניסיון רב מאוד. בעזרת ועדה מיוחדת ניתן לבדוק את עורכי הדין שיש להם פוטנציאל או רצון לשמש בנוטריונים, הועדה הזו מאשרת אותם לאחר בדיקה מקיפה ומדוקדקת. אז איך תוכלו למצוא נוטריון בקריית אונו?

 

מי הוא נוטריון

נוטריון מוסמך לערוך, לאשר וגם לבחון מסמכים משפטיים. חתימתו היא היחידה שיכולה לאמת את המקוריות של המסמך וכך היא מאשרת שמי שכתב את המסמך הזה, כתב אותו מרצונו החופשי. מסמך זה יהי קביל בפני כל רשויות במדינה ישראל וגם מעבר לים, מסמך זה גם יוכל לשמש כראייה משפטית אם יהיה לכך צורך.

נוטריון בקריית אונו יוכל לעזור לכם לאמת מסמכים שונים, לתרגם, להעתיק מסמכים שיש להם תוקף חוקי במדינה שונה וגם להעניק ייפוי כוח לאשר תצהירים וגם חוות דעת, הסכמי ממון וגם להכין צוואה. חתימה של נוטריון היא חשובה וקריטית ובלעדיה, מסמך יכול להיות חסר ערך לחלוטין.

 

חתימות תצהירים וייפוי כוח

אם ברצונכם לתת ייפוי כוח עבור אנשים שקרובים אליכם בכדי שיבצעו פעולות עבורכם, תזדקקו לייפוי כוח פשוט בכתב שנחשב פשוט. בעניינים חוקיים וכלכלים שהם משמעותיים יותר, גם מבחינת המדינה, כמו נוכחות בדין משפטי או בנושאים כמו משכנתא, תדרשו לייפוי כוח מיוחד שיערך אך ורק במשרד של נוטריון. ייפוי כוח משמש כמסמך שמוכר מבחינת מדינית וחוקית, מסמך זה דורש זהות מלאה של החתומים.

 

חשיבות של התצהיר לפי החוק

לפי החוק יש חשיבות רבה מאוד לשימוש בתצהיר נוטריון ויש מקרים מסוימים שלא די רק בתצהיר החתום על עורך דין בלבד. אם למשל יש מתרגם, הוא מצהיר שהתרגום שביצע הוא מדויק. לעיתים עלולים גם להיות זיופים, או התחזות למעשים העלולים לסכן כסף או רכוש ש לאנשים אחרין. מסמך ייפוי הכוח והתצהיר לפעמים דורש אימות חתימה. במסגרת זו נוטריון מבצע זיהוי מקיף ומפורט לחתומים.

 

מירי יעקב גביש – עורך דין בקריית אונו

משרד של עורך דיו מירי יעקב כביש נמצא בקריית אונו. המשרד פעיל משנת 2000 והוא פעיל מאוד וניטרלי מאוד בנושאים עדינים ורגישים כמו למשל צוואות או ירושה. עורכת הדין והנוטריון מירי יעקב גביש תעשה גם בדיקה מקיפה על כל הצדדים החותמים ותוודא שהם נמצאים במצב נפשי תקין וטוב לחתום ותוודא שכל הצדדים מודעים להתנהלות התהליך.

 

לסיכום

לנוטריון יש את ההסכמה לערוך, לאשר וגם לבחון מסמכים משפטיים. חתימה שלו או שלה מהווה אישור למסמכים חשובים ורבים. משרדה של מירי יעקב גביש מציע שירותי עריכת דין ונוטריון, ומשרדה יסייע לכם בקריית אונו ובכל מקום בארץ בכל נושא משפטי שאותו תצטרכו.

נוטריון בקרית אונו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין