נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מחלות מצריכות מחולל חמצן?

אילו מחלות מצריכות מחולל חמצן?

מחלות ובעיות רפואיות שונות מצריכות שימוש במחולל חמצן. אילו הן אותן מחלות ובעיות, מדוע הן מצריכות שימוש במחולל חמצן ואיך הוא משפר את איכות החיים של המטופלים? הכנו עבורכם תשובות מפורטות לכל השאלות החשובות האלה. כל מה שתרצו ותצטרכו לדעת על מחולל חמצן במקום אחד. אל תפספסו את המידע החשוב הזה, החיים שלכם יוכלו להשתנות ולהשתפר בזכותו.

 

רמת חמצן נמוכה בדם

המשותף לכל המחלות והבעיות הרפואיות שמצריכות שימוש במחולל חמצן היא רמת החמצן הנמוכה בדם שנגרמת בעקבותיהן. מחלות כגון COPD, שהיא מחלת ריאות חסימתית כרונית, אסתמה, קוצר נשימה, תגובה אלרגית ובעיות רפואיות נוספות. קיימות מספר דרכי טיפול ברמת חמצן נמוכה בדם, כשהמתקדמת והטובה ביותר הוא השימוש במחולל חמצן.

אילו מחלות מצריכות מחולל חמצן?

מהו מחולל חמצן?

מחולל חמצן הוא מכשיר רפואי נשימתי שמספק חמצן טהור ומרוכז בצורה סדירה ושוטפת למטופל, ועל ידי כך משפר את איכות חייו. איכות החיים נפגעת שאופן משמעותי בעקבות רמות חמצן נמוכות בדם, שמשפיעה על התפקוד היום-יומי במהלך החיים השוטף. ישנם שני סוגים עיקריים של מחוללי חמצן שכוללים מחולל חמצן נייד וטוב יותר, מחולל חמצן נייד.

 

מחולל חמצן נייד

מחולל חמצן נייד, בשונה ממחולל חמצן נייח, שדורש חיבור לשקע חשמלי לאורך כל זמן השימוש, אינו זקוק לחיבור רצוף למקור חשמל. המחולל הנייד פועל על בסיס סוללה במשך שעות ארוכות, ומותאם לשימוש מחוץ לבית. הוא מיוצר באופן שמותאם לנשיאה נוחה וקלה, כך שבעזרתו אפשר לחזור לתפקוד מלא, בלי לוותר על עבודה, חיי חברה ותחביבים.

אילו מחלות מצריכות מחולל חמצן?

מחולל חמצן נייד-יתרונות

מעבר לכך שמחולל החמצן מספק חמצן טהור מרוכז למטופל ובכך משפר את איכות חייו, למחולל החמצן הנייד ישנם יתרונות מיוחדים. מחולל חמצן נייד מאפשר המשך באורח חיים מלא בעשייה בזכות גודלו הקטן ומשקלו הנמוך, שמאפשרים נשיאה נוחה לכל מקום. מחולל נייד מסוג P2 מותאם אף לטיסות, ובנוסף, הוא אינו זקוק להחלפת מיכל או מילוי מחדש, אלא השימוש בו רציף.

 

איך עובד מחולל חמצן?

מחולל חמצן מספק בצורה רציפה ומותאמת חמצן טהור ומרוכז למטופל, שזקוק לתוספת של חמצן בדם. המחולל שואב אוויר מהסביבה, על ידי מדחס, ואז מנקה ומטהר אותו בעזרת פילטרים עם סיב מיוחד. בשלב הבא החמצן עובר ויסות על פי הגדרות המשתמש שהוגדרו במחולל על ידי המטופל, וכך הוא מקבל אספקה של חמצן טהור בהתאמה מדויקת לצרכיו.

 

לסיכום

אפשר להמשיך בשגרת החיים גם במקרים של מחלות שגורמות לירידה ברמות החמצן בדם. שימוש במחולל חמצן נייד מאפשר שיפור באיכות החיים ושיפור בתפקוד השוטף. כשמחולל החמצן בא אתכם לכל מקום, בקלות ובנוחות, תוכלו לצאת לעבודה, לטייל, לפגוש חברים וליהנות מהתחביבים שלכם. מחולל חמצן נייד הוא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור החיים שלכם. הרבה בריאות☺

אילו מחלות מצריכות מחולל חמצן?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמירה על בריאותך
5 טיפים לשמירה על הבריאות שלך

שמירה על בריאות טובה היא ערבון לניהול חיים מספקים ופרודוקטיביים. למרבה הצער, הרגלים מסוימים, כמו צריכת אלכוהול מופרזת, עלולים