נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אימון קוצ'ינג – איך זה באמת עובד

אימון קוצינג - איך זה באמת עובד

לא מעט אנשים בוחרים לפנות לאימון אישי. בין אם מדובר על אימון לצורך השגת מטרה ספורטיבית, ובין אם מטרת האימון היא לשנות פן מסוים בחיים שלהם, לאימון אישי יש יתרונות שאין לאף אימון אחר. היכולות של המאמן להקנות לנו כלים שישרתו אותנו לאורך זמן וישרתו אותנו לא רק מול המטרה הנוכחית היא משהו חסר תקדים שלא ניתן למצוא באימונים אחרים.

 

אימון קאוצ'ינג

אימון אישי קואצ'ינג הוא אימון שבו אנחנו עובדים לקראת השגת מטרה, אולם האימון לא מתמקד רק בה. יחד עם המאמן ננסה להבין מה בדיוק הדברים שמקשים עלינו להשיג את המטרה הזו, ונבין איך אנחנו הופכים את אותם קשיים לכאלו שכבר לא מונעים מאיתנו להשיג את המטרה. בצורה הזו נוכל גם להשיג את המטרה אבל חשוב מכך, נוכל לאפשר לעצמנו להתגבר על הרבה מאוד קשיים אחרים.

אימון קאוצ'ינג

הגדרת המטרה

השלב הראשון בכל התהליך הזה הוא להגדיר מה בדיוק המטרה שאנחנו רוצים להשיג. הגדרת המטרה חשובה לא רק כדי שנוכל להבין מה ההתקדמות שלנו, אלא כיון שבכל אימון אנחנו רוצים נקודה שסביבה ייבנה תהליך האימון שלנו. כפי שהבנתם, באימון קאוצ'ינג אישי המטרה היא רק האמצעי שלנו להשיג את הכלים, אולם בתור התחלה חשוב שיהיה לכם יעד שאתם רוצים לכבוש.

 

זיהוי הקשיים

מהרגע שהצבתם לעצמכם מטרה אתם מגיעים לשלב המאתגר ביותר ובו אתם צריכים להצביע על הקשיים שמונעים מכם להשיג את המטרה הזו. בשלב הזה תשבו יחד עם המאמן כדי להבין מה באמת הקשיים שאיתם אתם צריכים להתמודד. חלק מהקשיים הללו יהיו ברורים לכם מהרגע הראשון, אולם חלקם יפתיעו אתכם, לפחות בהתחלה.

 

עבודה ואימון

השלב המרכזי הוא זה שבו אנחנו עובדים כדי להתמודד מול הקשיים והאתגרים שלנו. בשלב הזה המאמן יעניק לנו כלים שאמורים לסייע לנו, ואנחנו אמורים לספק לו משוב ולהציג לו את ההתקדמות שלנו בתוך התהליך הזה. כמו בכל תהליך אימון העבודה של המאמן היא רק לתת לנו את הכלים להצלחה, אבל התשובה לשאלה האם נצליח לעמוד במטרה תלויה אך ורק בנו.

 

השגת המטרה והמשך התהליך באופן עצמאי

השלב הזה הוא שלב שייחודי לאימון קאוצ'ינג אישי. בעוד שבאימונים אחרים ברגע שהשגתם את המטרה האימון מסתיים, כאן אנחנו מאמינים שיש לכם עוד הרבה מה לקבל מהתהליך שעברתם. הכלים שרכשתם לאורך האימון יכולים לשרת אתכם בעוד תחומים אחרים, וכעת אתם יכולים להציב לעצמכם מטרות ולראות כיצד הכלים שרכשתם בתקופת האימון מסייעים לכם להגיע למטרות הללו.

 

לסיכום

אימון אישי הוא תהליך שבו אנחנו מנסים להשיג מטרה, כאשר האימון מעניק לנו את הכלים להתמודד עם הקשיים בדרך אליה. במהלך האימון נלמד לזהות את הקשיים שלנו ולהתמודד איתם מתוך מטרה לגבש כלים שיעזרו לנו גם בהשגת מטרות אחרות.

אימון אישי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אימון אישי קואצ'ינג