נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה ניתן לאכול אוכל כשר בדובאי

אין ספק שהדבר הכי מעצבן בלטוס לחו"ל הוא להביא אוכל מהבית.

כשאנחנו טסים לחופשה חשוב לנו להתפנק, לאכול במסעדות ולהנות.

לאנשים ששומרים כשרות הכי קשה בחו"ל מכיוון ואין באפשרותם לאכול בכל מקום.

אז איפה אפשר לאכול אוכל כשר בדובאי?

אספנו את כל המידע והוא כאן לפניכם.

 

מסעדת Armani Hotel Dubai

המסעדה במלון ארמני, הנמצאת במגדל המפורסם בורג' חליפה, מציעה אוכל כשר – בשרי ופרווה. למסעדה יש השגחה של מערך הכשרות לאיחוד האמירויות. בנוסף, ניתן להזמין מהמסעדה משלוחים. המסעדה במלון נחשבת מאוד יוקרתית והמחירים שלה גם גבוהים. מומלץ להזמין מקום מראש על מנת להבטיח את מקומכם.

האוכל המוגש במסעדה הוא בינלאומי ומזרח תיכוני, ככה שתוכלו להנות ממגוון רחב של אוכל. יתרון מרכזי וחשוב במסעדה הוא המיקום שלה. עצם זה שהיא נמצאת במרכז העיר מאפשר להרבה אנשים ללון באחד מבתי המלון הנמצאים במרכז העיר, כך שמדובר באופציה מעולה ונוחה. המסעדה פועלת כל השבוע בין השעות 12:30 עד 15:00 ומ18:00 עד 23:00.

 

מסעדת Elli’s Kosher Kitchen

אם חשקה נפשכם במסעדה המגישה אוכל יהודי, מסעדת Elli’s Kosher Kitchen היא אופציה נפלאה. במסעדה תוכלו להתפנק עם חלות לשבת, שניצלים, מאפים ומגוון תבשילים מסורתיים שיזכירו לכם איפה הבית. בנוסף, תוכלו להזמין מהאתר של המסעדה את האוכל או לבצע משלוח למקום בו אתם נמצאים בדובאי.

שעות הפעילות של המסעדה הן מ9 בבוקר עד 17:00 אחר הצהריים, מחירי המסעדה מעט יקרים מצד אחד אך הגיוניים מצד שני כשרואים את גודל המנות שלהן. תוכלו לשמוע על מסעדות עם טיסות לדובאי בפסח.

 

מסעדת TLV

מדובר במסעדה כשרה למהדרין, המגישה אוכל ישראלי בשרי ונותנת הרגשה של חוויה תל אביבית גם בדובאי. המסעדה היא יוקרתית וממוקמת בקומה ה37 של מלון H ומציעה אוכל בסגנון ישראלי כמו קוסקוס, בשר על האש וקובה. בנוסף, למסעדה יש אופציה של משלוחים לכל רחבי דובאי ושעות הפתיחה שלה הן בימים ראשון עד חמישי מ11 עד 23, ביום שישי מ11 עד 15 ובמוצ"ש מ21 עד 24.

 

מסעדת מול הים

מדובר במסעדת דגים כשרה בסגנון ישראלי. תוכלו למצוא בתפריט גם חומוס, שקשוקה, פלאפל ועוד. מחיריה של המסעדה סבירים לחלוטין. המסעדה ממוקמת לא רחוק מהים ונמצאת קרוב מאוד למלון אל בורג' המפורסם. תוכלו לקנות במסעדה אוכל מוכן לשבת ולשכור פלטה חשמלית אם יש צורך. המסעדה בהשגחת הרב דוכמן, הרב של דובאי.

 

אוכל כשר בדובאי

לסיכום, יש מגוון רחב של אוכל כשר בדובאי שניתן לאכול ולהנות בו, ככה שגם דתיים ושומרי המסורת יוכלו להנות ולא יצטרכו להביא אוכל מהבית ולהתעסק כל הזמן עם ארוחות בחופש. יש סוגים שונים של אוכל ותוכלו להנות מאוכל מוכן גם בשבת.

בהצלחה וחופשה נעימה!

סטייקים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
סיבוב עולמי
מסע חובק עולם

בואו נצא לטייל שוב, כמו פעם, כשכל העולם היה פתוח ולא חשבנו בכלל שמתישהו נחיה במציאות שונה. ובזמן שאנחנו