נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אירועים מיוחדים לבר מצווה

אירועי בר מצווה

אין כמו אירוע בר מצווה. תשאלו גברים רבים, גם אם הם כבר מבוגרים – כל אחד זוכר את היום שבו הוא הפך להיות בן 13. מדובר באירוע חשוב ומשמעותי בחייו של כל נער, גם בימיו הצעירים וגם בחייו הבוגרים. כדי להפוך את האירוע לכיף ומהנה עוד יותר, כדאי מאוד לחפש מופעים מיוחדים, שילוו את החגיגה וישמחו את האורחים. אז איזה אירועים מיוחדים יכולים להיות בבר מצווה? סקרנו כמה מהפופולריים ביותר בשנים האחרונות.

 

מופע סטנדאפ

אם בעבר היה מספר מצומצם מאוד של סטנדאפיסטים בארץ, בשנים האחרונות חלה צמיחה רבה בתחום ויש אמנים רבים שמציעים לבוא לאירועים, ביניהם בר מצווה. מה שכיף במופעי סטנדאפ באירועים פרטיים הוא שניתן להתאים אותם באופן מיוחד לאדם שעומד במרכז המסיבה.

אם תתנו לסטנדאפיסט חומרים על חתן בר המצווה מבעוד מועד, הוא יכול להכין מספר בדיחות בטעם טוב שיגרמו לכולם לצחוק ולילד להרגיש מיוחד ובמרכז תשומת הלב. מדובר במופעים קורעים מצחוק שיכולים להיות כיף אמיתי גם לילדים וגם לאורחים המבוגרים יותר. בנוסף, מדובר במופע שיכול להחזיק בכיף 45 דקות וגם שעה.

 

מופע אמן חושים

מנטליסט לאירועים יכול להיות בחירה טובה מאוד למי שרוצה להפוך את בר המצווה לאירוע בלתי נשכח. מופעים אלה יכולים להשאיר את כולם מופתעים ולתהות איך אמן החושים הצליח לבצע את האשליות שהוא ביצע.

במופע זה מתבצעים טריקים שונים של טלפתיה, קריאת העתיד, קריאת מחשבות ועוד. מה שכיף במופעי מנטליזם הוא שהם מערבים אנשים מהקהל, מה שגורם לאנשים להרגיש חלק בלתי נפרד מהמופע.

 

מופע ריקוד היפ הופ

היפ הופ הוא סוג של ריקוד שילדים רבים בגילאים האלה אוהבים. מדובר בדרך מיוחדת להניע את הגוף ולפעמים מדובר בממש פלא לראות את זה קורה מול הפנים שלכם.

ריקוד היפ הופ נעשה גם לצלילי מוזיקה שילדים ומבוגרים אוהבים שיכולה להרים את האווירה. במופע ריקוד אפשר גם לשלב את חתן בר המצווה שיעלה ויבצע קטע משל עצמו!

 

מופע קסמים

אם אתם רוצים לראות דברים בלתי אפשריים מתרחשים ממש מול העיניים שלכם, מופע קסמים יכול להיות בשבילכם. מדובר באנשי מקצוע מיומנים שיכולים להשתמש בזריזות ידיים ומניפולציות פסיכולוגיות שונות כדי לבצע טריקים שלא חשבתם שיכולים לקרות.

אם זה להעלים משהו, לשנות חפץ אחד לאחר או להגיד לכם איזה קלף בחרתם- תמיד כיף לצפות בקוסם שעושה את העבודה שלו היטב.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים איך להפוך את האירוע של הילד שלכם למיוחד, יש מספר מופעים שונים ביניהם ניתן לבחור. אם זה אמן חושים, סטנדאפיסט או קוסם- כל אלה יכולים להפוך את החוויה כולה לכיפית וחד פעמית. מומלץ להתייעץ גם עם הילד מה הוא והחברים שלו הכי יתחברו אליו!

אירועי בר מצווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של