נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים – אירועים עסקיים

קוביות

מפיקים כעת אירוע עסקי? חשבתם על אטרקציה? ובכן, רון גליקסמן – אמן חושים ישראלי יגיע לאירוע ויספק מופע בלתי נשכח אשר משלב קריאת מחשבות, טלפתיה וגם הרבה מאוד סודות.

אמן על חושים – אטרקציה מובילה בענף האירועים העסקיים

בעשור האחרון ניתן לראות כי המודעות וכתוצאה ישירה מכך גם הביקוש לאמני על חושים עלתה, וזאת לאור כניסה של לא מעט אמנים אשר מובילים כיום את התחום וגורמים לכל אירוע לקבל נופך מעניין, מסתורי ומרתק. כיום, הגעה של אמן חושים היא בגדר הכרח, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן ליצור קשר ייחודי עם הקהל באמצעות אינטראקציה, כך שהקהל עצמו הופך לחלק בלתי נפרד מהאירוע. הרי בואו נודה על האמת, מי מאתנו לא אוהב קסמים ומשחקי מחשבה? לכן, הגעה של אמן חושים לאירוע העסקי שלכם תהווה השקעה נכונה ומתאימה, כך שהאירוע העסקי שלך יהיה בעל אמירה אישית וייחודית אשר לא ניתן יהיה להתעלם ממנה, וכמובן שלא לשכוח.

צורות

רון גליקסמן – אמן על חושים הטוב ביותר בישראל

רון גליקסמן הוא אמן על חושי בעל ניסיון של שנים ארוכות בענף, כאשר במהלך השנים הופיע במאות אירועים בעבור המגזר העסקי. באמצעות המופע של עשהאל, אשר רץ כאמור ברחבות בכל רחבי הארץ תוכלו להיות בטוחים כי האירוע העסקי שלכם יבלוט אל מול המתחרים האחרים, דבר שהוא הכרחי מאוד במציאות הנוכחית בה כל אחד רוצה להפיק את האירוע הטוב ביותר והייחודי ביותר אשר יגרום לאורחים לחוויה מרגשת אשר משלבת הומור, מסתורין והרבה מאוד כיף. רון משלב במופע שלו את מיטב משחקי המוחות, קריאת מחשבות, העברת מסרים כמו גם תפיסה וחשיבה של עולם אשר משלב מסתורין, הומור וכן קבלת החלטות. המופע של רון גליקסמן מתאים בעבור כל אירוע עסקי, בין אם מדובר בימי עיון, הרצאות, אירועי גיבוש לכל העובדים או התקהלות של בכירים במגזר העסקי. רון גליקסמן משלב במופע שלו אלמנטים פסיכולוגים ומנטליים אשר גורמים לקהל להשתתף ולקחת חלק, ובכך להפוך לחלק אינטגרלי במופע עצמו. על כן, מדובר במופע למבוגרים אשר בהחלט יכול להוות את הדרך הטובה ביותר לתת לאירוע נופך מסקרן ואישי, כך שהוא ייחרט בזיכרונם של הנוכחים למשך שנים ארוכות.

מופע על חושי באירוע שלכם – מהרו לשמור את מקומותיכם!

אם אתם מתכננים כעת אירוע עסקי, אנו מזמינים אתכם ליצור בהקדם האפשרי קשר בכדי לשמור את המקומות שלכם לאירוע הבא, כל זאת לאור העובדה כי רון גליקסמן מופיע עם המופע המסקרן והמרתק שלו בכל רחבי הארץ, כמעט מדי יום. על כן, צרו קשר דרך המספר 054-6515743 ותוכלו לקבל הצעת מחיר אשר מתאימה בדיוק בעבורכם, כך שגם אתם תבלו במופע ייחודי, מרתק ומלא בהומור אשר מועבר ע"י רון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של