נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארבע דרכים להשגת מראה של חו"ל לבית החדש שלכם

עולם הזכוכית

\עיצוב בתים פרטיים במראה מודרני עושה שימוש בפונקציות שיש במבנה ובקווים שלו ומבוסס על צורות גיאומטריות ייחודיות. עיצוב מודרני שיספק מראה של חוץ לארץ צריך להיות פשוט, נקי ובעל אמירה מסוימת. לכן בעיצוב בית חדש כיום ניתן להשתמש בזכוכית במגוון מקומות ולמטרות שונות שיספקו את המראה האחיד לכל אורך העיצוב. במאמר זה נציג ארבעה שימושים בזכוכיות שישדרגו את מראה הבית החדש.

 

חלונות זכוכית גדולות

חלונות זכוכית גדולות מעניקות בהירות ואור טבעי. הם מאפשרות לאור שמש טבעי לזרום לתוך הבית ולהאיר את עיצוב הפנים. שימוש בחלונות זכוכית נפוץ במגמות העיצוב העכשוויות. ישנם כיום פתרונות זיגוג מתקדמים כמו, זכוכית בידודית שמספקות גם בידוד תרמי המונעת מהקור והחום שבחוץ להיכנס אל תוך הבית. באתר עולם הזכוכית ניתן למצוא מגוון של חלונות זכוכית.

 

מחיצות דקורטיביות

מחיצות זכוכית דקורטיביות הן דרך מעולה לעיצוב הבית במראה עכשווי. המחיצות יעניקו לעיצוב המודרני צבע ותחושה עכשווית. הקירות האלגנטיות מעוצבות ללא מסגרת והן פשוטות ויפות. הסגנון הדקורטיבי מגיע במגוון דוגמאות וסוגים ונותן תחושה של יוקרה מרשימה. מחיצות זכוכית מגדילות גם את אור היום בבית ומאפשרות חיסכון אנרגטי על תאורה.

 

דלתות הזזה מזכוכית

מערכת דלתות הזזה מזכוכית מאפשרת חיבור של כל חלל לשאר הבית. הדבר מאפשר הפרדה מיטבית ללא תחושה של הסתגרות. הדבר מושלם למי שרוצה לשמור על פרטיות  לצד אחדות עיצובית. הדבר רלוונטי לסלון, חדר אוכל, מטבח פתוח וחדר האמבטיה. דלתות הזזה הן דרך מצוינת להשלים את הקירות החיצוניים במיוחד כאשר מדובר בבית עם יציאה לחצר ירוקה.

 

ארונות זכוכית במטבח ובחדר המשפחה

דרך נוספת להשגת מראה של חו"ל בעיצוב הפנים בבית החדש הוא שילוב ארונות זכוכית במטבח ובחדר המשפחה. הזכוכית משתלבת עם עיצוב מודרני בקווים ישרים ונקיים ועם פרזול מתאים. אפשר לשלב זכוכית מחוסמת, אטומה או שקופה, כמו גם זכוכית בגוונים שונים. בשימוש עם זכוכית במטבח חשוב להשתמש בזכוכית חזקה ועמידה שתחזיק מעמד גם בשימוש ממושך.

 

עיצוב בזכוכית פונקציונלי ודקורטיבי

אדריכלים ומעצבי פנים מחפשים כל העת חומרים משופרים על מנת לשלבם במגמות העיצוב העכשוויות. בכל הנוגע לעיצוב בתים ניתן לראות הטמעה של זכוכית, הן בפן הפונקציונלי כמו עם דלתות, חלונות ומחיצות והן בפן הדקורטיבי עם שימוש ביצירות אומנות וחפצי נוי מזכוכית.  השימוש המשולב במגוון של מוצרי זכוכית שונים תורם למראה נקי ומינימליסטי.

 

סיכום זכוכית למראה של חו"ל

לסיכום הנושא, במאמר זה הצגנו ארבעה שימושים בזכוכית שיכולים לספק לכל בית חדש מראה עכשווי בסגנון עולמי. בעיצוב בית עם זכוכית חשוב לבצע התאמה לגופי תאורה מתאימים ולעיצוב של הרהיטים האחרים, על מנת להשלים את הסגנון של הבית החדש מבחינה עיצובית לתפיסה קונספטואלית אחת. בכל פריט ריהוט יש לתת את הדעת גם למידת התאמתו לקו העיצוב הכללי.

עולם הזכוכית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה