נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ביטוח נסיעות לחול מכסה תאונות עבודה

חתימה על פוליסה

נסיעה לחו"ל כרוכה בביצוע של פרוצדורות רבות. אם מדובר בטיול, הרעי שמדובר ברכישת הכרטיסים, הבטחת המקום במלון, רכישת טיולים מקומיים ועוד מגוון פרוצדורות, שלכל אחד מהן יש חשיבות מרובה להצלחת הטיול. ואולם גם אם מדובר בנסיעת עבודה, יש לא מעט דברים לעשות. בין השאר, יש לשכור דירה או מלון ביעד, וכן לוודא את סדר היום. אבל הפרוצדורה החשובה ביותר והמשותפת הן לנסיעות פרטיות והן לנסיעות עסקיות, היא רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. בדרך כלל, מדובר בפוליסה סטנדרטית, שנועדה לכסות בעיות כאלה ואחרות שעשויות להתעורר תוך כדי הנסיעה.  בין השאר, מכסה הפוליסה אבדן מטען, וכן בעיות רפואיות שעלולות להתעורר תוך כדי הנסיעה. אבל מה באשר לפוליסת הביטוח של מי שנוסע בענייני עבודה? האם הפוליסה הסטנדרטית  מספיקה? האם ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה תאונות עבודה? להלן התשובות.  מה חובה שיהיה בביטוח הרפואי להלן כתבה ווינט.

מטוס ומזוודה

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל והמשמעות שלה

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח שרכישה שלו מתחייבת על פי חוק, עבור כל מי ששם פעמיו לחו"ל. בעניין זה, אין הבדל בין נסיעה פרטית או נסיעה עסקית. בכל אחד מהמקרים, פוליסה סטנדרטית הינה מה שהחוק מחייב. פוליסה כזאת ניתנת לרכישה בקלות, הן דרך סוכנויות הנסיעות ואפילו, במקרים רבים, באמצעות חברות האשראי שבכרטיסי האשראי שלהן נעשה שימוש לצורך הנסיעה.

פוליסת הביטוח הסטנדרטית מכסה הוצאות רפואיות, עד סכום מסוים ולא מעבר לו. בדרך כלל, מדובר בסכום שאמור להספיק במקרים פשוטים, ואפילו במקרה של אשפז לתקופת מה. בחלק מהמקרים, ניתן לשדרג את הביטוח ולכלול בו גם הטסה לארץ, ועוד סעיפים נוספים.

פוליסת ביטוח נסיעות משודרגת

עם זאת, במקרים מסוימים חייבת פוליסת הביטוח להיות משודרגת. בדרך כלל, חברה או עסק השולחים אדם מטעמם לחו"ל, רוכשים עבורו פוליסת ביטוח שתכסה עוד מגוון אפשרויות, מעבר לאפשרויות הסטנדרטיות. בין השאר, פוליסה מהסוג הזה עשויה לכסות גם מקרה של תאונת עבודה, בדיוק כפי שעובד מכוסה בנושא הזה באמצעות פוליסת ביטוח בישראל. עם זאת, לא מדובר בחלק סטנדרטי, אלא מפורשות בפוליסה נפרדת, או בחלק נפרד בפוליסה שנרכש באופן ייחודי.

 רכישת פוליסת הביטוח היא בדרך כלל חלק מהתנאים שהוסכמו בן המעסיק לבין העובד שנשלח לחו"ל, בים אם לנסיעת עבודה קצרה ובודדת ובין אם לנסיעת עבודה ולשהייה לאורך זמן, כפי שקורה בתוכניות רילוקיישן למיניהן. בחלק מהמקרים, ולמען השקט הנפשי, רוכש העובד עצמו פוליסות ביטוח משלימות, שיכסו את כל ההיבטים של הנסיעה. ככל שיעד הנסיעה הוא בעייתי יותר, כך הפוליסה הופכת לחיונית יותר.

אם יש לך עניין ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתהיה איכותית ויעילה, ותכסה חלק נכבד מהבעיות העלולות להתעורר תוך כדי הנסיעה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. פייל ושות' משרד עורך דין. אמון על טיפול בכל הקשור בביטוח הנסיעות, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בנסיעות עבודה.

רוצים להמשיך למאמר בנושא השוואה ביטוח נסיעות לחו"ל כנסו לכאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חו"ל
חדר זוגי במלון
כמה עולה נופש כשר בקפריסין

מחירי הנופש הכשר, כפי שוודאי ידוע לכל יהודי המתעניין בחופשות בחו"ל, נקבעים תוך התחשבות באמות המידה הייחודיות לקביעת אופי

אחוזים
השוואה ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא משמעותי ביותר בעת תהליך של הוצאת דרכון אירופאי, ובמאמר הבא נסביר בדיוק מהי הסיבה. ביטוח