נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטול חישוב מס מאוחד לזוגות

דולרים

בסופה של כל שנת מס בישראל, זוגות רבים אשר עובדים יחדיו באותו העסק זכאים להחזרים ממס הכנסה.

ביטול חישוב מס מאוחד לזוגות, בהחלט מהווה ציון דרך חשוב בתהליכים אלו אל מול רשויות המס.

בואו נבין במה מדובר בעצם, ומה למעשה בכלל התבטל פה.

אין ספק, בין אם מדברים על חישוב מס לזוגות, או שמא מדברים על חישוב מס נפרד לכל אחד מבני הזוג, מדובר בתהליכים המצריכים סיוע מקצועי. וכשמדברים על סיוע מקצועי, מדברים למעשה על חברות ייעוץ מס והחזרים ממס הכנסה, שמספקות לכם את הייעוץ של צוות מומחים, לרבות רואי חשבון מנוסים וותיקים. אז, בואו נבין במה מדובר וכיצד ניגשים לנושא של חישוב מס והחזרים ממס הכנסה.

קבלו כאן את כל המידע המפורט לגבי חישובי מס בנפרד ולזוגות – https://www.money-back.co.il

 

לקבל כסף חזרה ממס הכנסה

מעוניינים לקבל את כספכם חזרה ממס הכנסה? בעזרת הסיוע המקצועי אתם תצלחו את התהליך ללא קשיים מיותרים וסיבוכים עם החוק ורשויות המס. וכן, זה רלוונטי גם לגבי מקרים שבהם שני בני הזוג עובדים יחדיו באותו העסק.

בואו נדבר על מה שהיה מקובל בעבר, לפני ביטול חישוב מס מאוחד לזוגות אשר עובדים יחדיו באותו הארגון, החברה או בית העסק. כשמדברים על בית עסק, חברה או ארגון שבהם שני בני הזוג עובדים, קיימות הקלות מס שונות שחובה להכיר עוד היום.

 

חישוב מס מאוחד לזוגות ובנפרד

בין אם אתם בני זוג ומוכרים ביגוד יחדיו, ציוד רפואי, יהלומים או כל מוצר אחר בעולם, יש סיכוי טוב שמגיע לכם כסף חזרה ממס הכנסה ולא מעט ממנו. בעוד שבמקרים מסוימים אנשים מזדכים במאות שקלים חזרה ממס הכנסה, במקרים אחרים אנשים מקבלים חזרה גם אלפי שקלים. מוכנים לוותר על זה?

אם אתם בני זוג ואתם עובדים יחדיו באותו העסק, אתם וודאי מכירים את הנושא של חישוב מס מאוחד לזוגות אשר עובדים יחדיו. בעבר, במדינת ישראל, מס הכנסה (רשויות המיסים) חישבו את המיסים שבני הזוג משלמים בחישוב מאוחד. במילים פשוטות יותר אולי, אם אתם בני זוג ואתם עובדים יחד, מס הכנסה לא חישבו את חבות המס שלכם בנפרד.

 

ב-2014 הוצעה ההצעה לבטל חישוב מס מאוחד לזוגות

התיקון של החוק של חישוב מס מאוחד לזוגות, שגם עובדים יחד באותו בית העסק, הוא חוק אשר הוצע לשינוי כבר בשנת 2014 על ידי חבר הכנסת, יאיר לפיד. נכון להיום, אם אתם מעוניינים לקבל את כספכם חזרה ממס הכנסה בגין סיבות כאלו ואחרות, מומלץ לקבל סיוע מקצועי ולהתחיל בתהליך כמה שיותר מהר ומקצועיות חסרת דופי.

וכאן חשוב להזכיר, קבלו אך ורק סיוע מקצועי! הכירו עוד היום את חברת מאני בק – ייעוץ מס והחזרי מס הכנסה לזוגות ובנפרד. בהצלחה!

עשו בדיקת החזרי מס לכל המשפחה: https://taxes-refund.co.il.

 

בית ומחשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כספים