נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אוכל טבעי לכלבים באמת בריא?

אוכל לכלבים

בתור בעלים של כלב, אתם בוודאי מבינים את החשיבות הרבה שיש לתזונה שלו. התזונה היא הגורם המשפיע ביותר על חייו של הכלב, והיא תקבע עד כמה הוא יהיה בריא, ומה תהיה רמת החיוניות שלו. כיום ישנם לא מעט חברות שמייצרות אוכל לכלבים, כאשר לכל סוג מזון יש את היתרונות שלו. כאן נספר לכם על סוג מזון חדש שהגיע בשנים האחרונות לשוק המזון לכלבים.

 

אוכל טבעי לכלבים

אוכל טבעי לכלבים הוא סוג אוכל שמנסה לחקות את המזון שאותו הכלבים אוכלים בטבע. המזון הרגיל שאנחנו בדרך כלל מביאים לכלבים שלנו הוא מזון יבש ומעובד, שלא דומה כלל למזון שהם צריכים לאכול. את האוכל הטבעי הזה אתם נותנים לכלבים שלכם מתוך הבנה שהגוף שלהם בנוי טוב יותר להתמודדות עם אוכל מהסוג הזה.

לדוגמא המותג מונג' מאפשר לכם להנות ממגוון רחב של אוכל טבעי לכלבים, שמכיל חלבון מהחי בדיוק כמו שהכלב רגיל לאכול בטבע. לפני שנדבר על הדברים שצריך להקפיד עליהם, כדאי להכיר מספר יתרונות שיש לאוכל טבעי לכלבים על פני המזון הרגיל.

אוכל לכלבים

טריות

היתרון הראשון שיש למזון הטבעי הוא הטריות שלו. בעוד שמזון רגיל יכול להישמר לאורך זמן רב, המזון הטבעי מתאים לזמן קצר יותר, מה שמאפשר לכלב שלכם לא לאכול מזון שעומד כבר זמן רב מבחוץ. זכרו, העובדה שהמזון היבש לא מתקלקל במשך זמן רב לא אומרת שהוא נשאר באותה רמת איכות.

 

מספר רכיבים מצומצם

כמות הרכיבים שיש באוכל מעובד לכלבים היא עצומה. אם תקראו פעם את תווית המוצר של האוכל הזה, תופתעו לגלות כמה רכיבים הכלב שלכם מקבל כאשר הוא אוכל מזון מהסוג הזה. מנגד, המזון הטבעי מכיל כמות הרבה יותר קטנה של רכיבים, אולם כיון שמדובר על ייצור ממוקד יותר, הכלב שלכם מקבל את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על עצמו בריא.

אוכל לכלבים

אוכל פחות מעובד

בדיוק כמו אצל בני אדם, גם אצל כלבים מזון מעובד יהיה פחות בריא. המזון הטבעי לכלבים עובר תהליכי עיבוד הרבה פחות משמעותיים מאשר המזון הרגיל, מה שמאפשר לנו להביא לכלבים מזון שקרוב יותר למה שהם רגילים אליו מהטבע.

 

על מה חשוב להקפיד

אם תחקרו את נושא המזון הטבעי לכלבים בצורה עמוקה, תגלו שיש מי שמתנגדים לדבר הזה. במזון טבעי יכולות להיות מספר בעיות, בעיקר אצל כלבים שלא יודעים כיצד להתמודד איתו. אם אתם עוברים לתזונה כזו עם הכלב שלכם, חשוב להיות כל הזמן עם יד על הדופק, ולוודא שהכלב שלכם לא ניזוק מהתזונה הזו.

 

לסיכום

מזון טבעי לכלבים הוא מזון שדומה יותר למזון שאותו הכלבים אוכלים בטבע. המזון הזה פחות מעובד, מכיל מספר קטן יותר של מרכיבים, ויכול לתת לכלבים שלכם את כל מה שהם צריכים בצורה טבעית.

אוכל לכלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
בחצר ראשית
5 פתרונות לבישול בחצר

בישול בחצר יכול להיות עסק מאוד מסובך ועם זאת פשוט עד מאוד. הנה 5 פתרונות שיסייעו לכם להגיע לחווית