נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אחרי ההדברה בתוך הבית אפשר לחזור לשגרה מידית?

נמלות הולכות על יד

אחת השאלות הנפוצות שמדבירים שומעים במהלך השיחות הראשוניות שלהם מול לקוחות פוטנציאליים היא: "כמה זמן לאחר סיום ההדברה אני יכול לחזור

לבית?".

אם יש לכם מזיקים בבית ואתם צריכים להזמין מדביר, דעו כי זמן השהייה מחוץ לביתכם תלויה בגורמים שונים.

 

להלן הגורמים שלפיהם ייקבע זמן השהייה שלכם מחוץ לבית:

  1. סוג המזיקים

ישנם סוגים שונים ומגוונים של מזיקים. כשאתם מתקשרים למדביר, הדבר הראשון שאתם צריכים להציג בפניו הוא סוג המזיקים שיש לכם בבית. יש הדברות נגד תיקנים, נמלים, פרעושים, קרציות וכו'.

 

  • הדברה נגד תיקנים ונמלים

כשמדובר בהדברה נגד תיקנים ונמלים, אתם תצטרכו לצאת מהבית לפחות לשעתיים. המדביר ינחה אתכם מראש כי עליכם להיכנס אל הבית ולבדוק שהשטח שרוסס על ידו הינו יבש לחלוטין. במידה והשטח עדיין רטוב, תיאלצו להמתין מחוץ לבית עוד כמה דקות.

 

  • הדברה נגד פרעושים וקרציות

בהדברה מסוג זה תצטרכו לצאת מהבית ל-5 שעות לפחות. גם כאן תצטרכו לבדוק שהאזורים שהודברו הינם יבשים לחלוטין לפני שאתם חוזרים לשהות רציפה בבית.

 

  • הדברה נגד עכברים וחולדות

בהדברה מסוג זה, ברוב המקרים, אין צורך לצאת כלל מהבית.

אם תרצו לקרוא פרטים נוספים אודות סוגי המזיקים השונים, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא:
https://kesem-hadbarot.co.il

 

  1. חומר ההדברה הנבחר

ישנו מגוון רחב של חומרי הדברה, כאשר מדובר בחומרים שהם מסוכנים לבני אדם או לבעלי חיים, המדביר יציין בפניכם את משך הזמן שבו אתם צריכים לשהות מחוץ לבית בהתאם לריכוז החומר.
קשה לאמוד את משך הזמן שבו תצטרכו להיות מחוץ לבית בהתאם לחומרי ההדברה הכימיים השונים, לכן, אספנו עבורכם שתי אפשרויות הדברה טבעיות במהלכן, אתם לא תיאלצו לעזוב את הבית כלל, להלן האפשרויות הללו:

 

  • הדברה ביולוגית

מדובר בהדברה שמותאמת לטיפול בטרמיטים. בהדברה זו לא עושים שימוש בחומר כלשהו, אלא מפזרים ברחבי האדמה שמחוץ לביתכם תולעים שניזונות מטרמיטים. התולעים הללו אוכלות את הטרמיטים וכך אתם נשארים ללא המזיקים הללו. התולעים אינן מזיקות לבני האדם או לחיות, זו הסיבה שאתם יכולים להיות בביתכם בעת ביצוע הדברה מסוג זה.

 

  • הדברה בשמן תפוזים

מדובר בשמן תפוזים מרוכז שפותח לפני כמה שנים. זהו חומר טבעי שנמצא בקליפות של פרי התפוז והוא הורג טרמיטים באופן מידי. גם כאן מדובר בחומר שאינו מזיק לבני האדם ולבעלי החיים, לכן ניתן להישאר בבית בעת ההדברה.

 

  1. גודל הבית

כשמדובר בהדברה שכוללת שימוש בחומרים כימיים, חשוב שתדעו כי גם גודל הבית קובע את משך הזמן שבו תשהו בחוץ.
אם יש לכם בית בן 2-3 חדרים, משך השהות שלכם מחוץ לבית עשויה לארוך מינימום כשעתיים,
במידה ויש לכם יותר חדרים בביתכם, השהות עשויה להתארך.

 

יתוש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה