נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם איכות המשקפיים בעלת השפעה על בריאות העיניים שלנו?

גבר

הכתבה שפורסמה לפני כמה שבועות בעיתון מוכר גרמה לרבים לתהות האם באמת יש קשר בין איכות המשקפיים לבריאות העיניים. כדי לאפשר לכל המתעניינים לקבל תשובה מעמיקה בנושא, יצאנו לבדוק פרטים עם אנשים שמבינים דבר או שניים בתחום. הישארו אתנו ותוכלו לקבל את כל המידע שרציתם לדעת בעניין זה.

 

מיהם הגורמים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי?

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו, כפי שאתם כבר יודעים. סייעו לנו כמה גורמים מקצועיים שבקיאים בכל עולם המשקפיים. מדובר באנשי המקצוע הבאים:

  • רופאי עיניים
  • אופטומטריסטים
  • מומחים בהסרת משקפיים

הגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו את עזרתם של אנשי מקצוע שיכולים לעשות סדר בנושא. לשמחתנו, אלו שפנו אלינו עשו זאת בשמחה ומסרו לנו מידע רב שאפשר לנו להגיע למסקנה ברורה.

 

אז מה המסקנה? האם איכות המשקפיים משפיעה על בריאות העיניים?

אנחנו יכולים לומר לכם באופן וודאי כי כל הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ענו פה אחד שאיכות המשקפיים משפיעה על בריאות העיניים שלנו. ראוי לציין כי לא שאלנו פרטים ספציפיים על מותגים מוכרים כמו משקפי RAY BAN או משקפיים של גו'צי וכו'. אלא פשוט רצינו לדעת באופן כללי אם קיים קשר. כמובן שביקשנו לדעת מהו הקשר, כדי שנוכל לדעת מה לבדוק בעת רכישה של משקפיים.

 

ההשפעה של איכות סינון הקרינה של העדשות על בריאות העיניים

ברגע שאנחנו בוחרים בעדשות איכותיות של משקפי שמש, אנחנו יכולים להיות בטוחים שאנחנו מסננים את הקרינה. שכן, הקרינה לא מגיעה באופן ישיר אל העיניים שלנו. במצבים שבהם אנו רוכשים עדשות שאינן מכילות מסנן קרינה איכותי, אנחנו עלולים להביא לפגיעה משמעותית בראייה. שכן, הקרינה יכולה לפגוע בקרנית ולהוביל לפגיעה משמעותית לטווח הרחוק.

 

ההשפעה של איכות המסגרת על בריאות העיניים

אם אי פעם קניתם משקפיים שלא ישבו עליכם טוב, בטח הרגשתם את אחת או יותר מהתחושות הבאות:

  • כאב ראש
  • מיחושים מאחורי העיניים
  • רגישות בעיניים

אם כך, כדאי שתדעו שהאיכות של המסגרת והאופן שבו היא "יושבת" על האף והאוזניים שלכם יכולה להשפיע גם על בריאות העיניים שלכם ובאופן כללי, על התחושה הכללית שלכם. שכן, הדבר עלול לשתק אתכם ולהקשות עליכם בהתנהלות הכללית.

 

כמה מילים על בחירה נכונה של משקפיים

כדי להימנע מרכישה של משקפיים שיפגעו בבריאות העיניים שלכם, עליכם לבדוק שמדובר במסגרת איכותית שיושבת בנוחות על האף והאוזניים. בנוסף, חשוב גם שתבדקו את מסנן הקרינה ותוודאו שמדובר במסנן איכותי ולא בסתם מדבקה שמציינת כי קיים סינון במשקפיים הנבחרים. כך תוכלו לדאוג לבריאות העיניים שלכם ובאופן כללי, לבריאות שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף את הקשר בין איכות המשקפיים לבין בריאות העיניים. מאחלים לכם רק בריאות.

משקפיים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמירה על בריאותך
5 טיפים לשמירה על הבריאות שלך

שמירה על בריאות טובה היא ערבון לניהול חיים מספקים ופרודוקטיביים. למרבה הצער, הרגלים מסוימים, כמו צריכת אלכוהול מופרזת, עלולים