נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם גז יכול להזיק לבריאות שלנו?

גז יוצא ממפעלים

בטח שמעתם בעבר על בדיקות הנקראות בדק בית, ואם לא, אתם מוזמנים להכיר כל מיני סיבות לכך שיהיה כדאי לבצע את הבדיקה הזאת. אנחנו לא הולכים לדבר על בדיקת בדק הבית, אבל כן נתמקד באחד מהדברים שבדיקה זו מאבחנת – תשתיות הגז במבנה. האם הגז יכול להזיק לבריאותנו?

בין אם אתם מחשיבים את עצמכם אנשים חרדתים או פחות, ישנם בחיים דברים מסוימים שלא מומלץ "להתעסק" איתם. כבר עכשיו אנחנו מדגישים – יש דליפה של גז מהמזגן, מתשתיות הגז במבנה או מכל מוצר אחר בבית? חובה לתקן זאת, מאחר שמדובר בסכנת חיים, לא פחות מכך. יחד עם זאת, האם עלינו לדאוג מנושא זה של הימצאותן של תשתיות גז בביתנו? או מוצרים שעובדים על בסיס של גז, כמו למשל פטריות חימום? הנה התשובות:

 

איזה סוג של גז עשוי להיות רעיל לשאיפה?

אם לא יצא לכם לשמוע עד היום על גז הפריאון, אנחנו רוצים לציין בפניכם שישנם אנשים שהורעלו למוות בעקבות שאיפת גז ממשפחת הגזים הזו, שזו משפחת הפחמימנים המופלרים. זו למעשה הסיבה לכך שבכניסתכם לבית חדש (אפילו בית חדש שנבנה על ידי קבלן), יהיה מומלץ לבצע אי-אלו בדיקות של תשתיות הגז ומערכות החשמל במבנה.

מעבר לכך, אם אתם שוכרים ציוד אירועים מחברות אשר עוסקות בכך, אתם חייבים לוודא כי הציוד שאתם שוכרים עומד בתקני הבטיחות השונים. למשל, אם אתם שוכרים פתרונות חימום כמו פטריות חימום לאירועים, אתם חייבים לוודא כי המוצרים האלו תקינים ועומדים בתקני הבטיחות הכי מחמירים.

 

האם דליפה בפטריות עשויה להיות מסוכנת?

מעבר לכך שגז עשוי להיות רעיל בשאיפתו, דליפה בפטריות חימום יכולה להוביל לאסון, חלילה. בנקודה זו יהיה כדאי לציין, בשוק ישנן כל מיני חברות אשר עוסקות בתחום הזה של השכרת פטריות חימום לאירועים, ככה שאתם חייבים לבחון ב-7 עיניים את החברה ממנה אתם שוכרים את הציוד, או רוכשים אותו אפילו.

הכירו את חברת מאסטר סייל השכרת פתרונות חימום לאירועים ומסעדות, המייעדת לעזרתכם לא פחות מאשר צוות מומחים שלם המספק גם שירות לקוחות טלפוני. הקליקו כעת בכדי לקבל מידע נוסף – השכרת ציוד לאירועים מאסטר סייל (MASTER SALE).

 

ייעוץ לפני השכרת פטריות חימום למסעדות ואירועים

בין אם אתם מחפשים אחר אמצעי מיזוג נייד לאירועים בקיץ, או שמא אתם צריכים פתרונות חימום על גז בחורף, צוות המקצוענים של החברה יעמוד לשירותכם ולרשותכם, בין אם אונליין או בטלפון.

על פי דעת רבים ולפי ביקורות ברשת, החברה משרתת לקוחים קבועים מזה שנים, עומדת בלוחות הזמנים של שינוע ציוד לאירועים, ומספקת את השירות האדיב ביותר בתחום. כדאי לדעת, ניתן גם למצוא באתר של החברה אטרקציות לאירועים מכל הסוגים. בהצלחה!

 

אישה בסוודר משתעלת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה