נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש יותר פריצות בצפון מהמרכז?

פְּרִיצָה

הבית הוא מקום מבצרינו, בו אנחנו שומרים על החפצים שלנו ובו מתגוררים היקרים לנו מכל. כאשר ביתנו נפרץ, אנחנו מרגישים חדירה לפרטיות בצורה הגסה ביותר, והמקום השמור שלנו כבר אינו מרגיש בטוח. האם ישנו איזור בארץ שעמיד למכת הפריצות?

 

יש באמת הבדל בתופעת הפריצות בצפון או במרכז?

קיימת סבר, שבאזורים כפריים ומרוחקים – פריפריה – תופעת הפריצות נפוצה יותר מאשר באזור המרכז. יתכן וכאשר יש 'מכת פריצות' בישוב בצפון, היא מורגשת יותר מאחר והיישובים שם קטנים יותר וקהילתיים ולכן כל אירוע כזה הפוגע ומערער את ביטחון התושבים, מורגש ביתר שאת. אך אין הדבר בהכרח נכון: גם במרכז, בבתים גדולים וקטנים, תופעת הפריצות קיימת בהיקף גדול, אך פחות מתוקשרת מאחר ופריצות באזורים מרכזיים הינם דבר שבשגרה.

 

מה צריך לעשות על מנת להרגיש בטוח?

יש מספר פעולות בסיסיות שאפשר לעשות על מנת להרגיש בטוח יותר בקן הפרטי. עברתם דירה, או אבד לכם מפתח? זה הזמן להחליף צילינדר. באתר lock-smith.co.il תוכלו לקבל מידע על מגוון שירותים שיכול לתת לכם מנעולן מקצועי, בין היתר החלפת צילינדר. עכשיו, כאשר בידיכם נמצאים כל המפתחות הקיימים לאותו מנעול, אפשר להיות רגועים יותר ולישון בבטחה.

 

אילו עוד אמצעים קיימים בשוק על מנת לאבטח את הבית מפני פריצות?

כמובן שלבית מספר כניסות, ולא רק דרך הדלתות. החלונות לדוגמה, יכולים להוות דרך כניסה לאורחים לא רצויים. אפשר לאבטח אותם באמצעות מפתח מתאים או באמצעות סורגים.

יש בידיכם רכוש מאד יקר? דרך טובה לשמור עליו היא לאבטח אותו בכספת. יש מגוון רחב של כספות כיום, גלויות ונסתרות, בעלות מפתח או בעלות קודן.

בנוסף, ניתן גם להתקין מצלמות על פתח הבית, להעמיד שומר והשמים הם הגבול. אבל לפעמים ככל שהבית שמור יותר, הוא גורם לסקרנות מיותרת אצל פורצים.

 

מה עוד ניתן לאבטח חוץ מהבית שלי?

חוץ מבתים פרטיים ניתן לאבטח אזורים שונים בשיטות דומות, כמו בנייני משרדים, אתר אירוח, חנויות מסחריות. כמו כן, לעיתים זה מתבקש בדרישות של הביטוח.

מבחינת הציוד הפרטי, ניתן לאבטח גם את המכונית על ידי התקנת קודן מתאים או על ידי נעילה מאובטחת של החניה הפרטית.

 

איך בוחרים את איש המקצוע הנכון על מנת להרגיש בטוחים בבית?

כמו בבחירת כל איש מקצוע, גם כאן אנחנו מצפים להרגיש שמדובר באדם אמין ומקצועי, נעים סבר, עם המלצות, ותק וניסיון. איך נוודא זאת? אפשר לבקש המלצות מבני משפחה, חברים או שכנים שגרים באזור המגורים שלנו. אפשר בשיטוט קצר באינטרנט למצוא המון בעלי מקצוע בתחום המנעולנות. אך כשנרצה להזמין את שרותיו, יש לוודא שקיימות אצלו ההסמכות והתעודות הדרושות, שישנה זמינות בשעות העבודה ושיש אחריות על העבודה שקיבלנו.

פְּרִיצָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אבטחה