נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש סימון דתי לטבעות היהלומים

טבעות מעוצבות

תכשיטים עם יהלומים ובפרט טבעות עם יהלומים הם דבר נפוץ בימינו. כאשר במידה ויש לכם אירוע מיוחד ותרצו לקנות לבת או לבן הזוג טבעת עם יהלומים האופציות הן מרובות. בעיקר אם תרצו להפתיע את בת הזוג או בן הזוג בהצעת נישואין, טבעת יהלום היא הדרך. מעבר לכך שהיא יכולה לסמל את ההצעה וההתחייבות עצמה. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

טבעת של יהלומים

תכשיטים עם אבן יוקרתית כמו יהלום הם פופולריים בימינו, בעיקר טבעות יהלומים. יהלום הוא אבן חזקה מאד, אחת החזקות בטבע, מרשימה, יוקרתית, יפה ונפוצה. ניתן למצוא אותה בעיצובים שונים על גבי טבעות, שרשראות, עגילים ועוד. כאשר יש גם גדלים שונים בהתאם לבקשה שלכם.

ישנם עיצובים שונים של טבעות יהלומים, החל מקלאסיים עם יהלום קטן ועדין ועד למוחצנים יותר עם אוסף יהלומים על גבי כל הטבעת. ניתן למצוא יהלומים שדומים לצורה של עיגול למול כאלה שדומים לצורה של טיפה, כמו כן כאלה נוצצים בגוון כסף למול כאלה בצבע שחור לדוגמא.

מבחינת הדת טבעות יהלומים יכולות לסמל מצב בו אחד מבני הזוג מציע נישואין לשני. כאשר טבעת זו מצהירה על התחייבות ואמירה והסכמה של שני הצדדים לגבי ברית נישואין. מרגע זה שני בני הזוג נקראים מאורסים ומתחילים לתכן את החתונה עצמה.

למה חשוב לשים לב

לפני שאתם קונים את הטבעת יהלום, חשוב לבדוק מספר דברים. ראשית, האם יש ליהלום תעודה גמולוגית שמצהירה כי היהלום הוא אמיתי וכן, מפרטת את המאפיינים שלו שחשוב לדעת כמו משקל לדוגמא. תעודה זו חשובה גם לגבי המחיר, כיוון שהמחיר משתנה לפני המאפיינים של היהלום וכך תוכלו לבדוק שהיו בסדר איתכם בדרישה.

כמו כן, חשו לבדוק את האיכות של הטבעת, האם כל החומרים הם תקינים וטובים. בנוסף, בדקו שהטבעת מתאימה לטעם של בן או בת הזוג שלכם. תוכלו להסתכל על תכשיטים אחרים שיש ברשותה וכן להתייעץ עם אנשים נוספים שקרובים.

לכל אלה חשוב להוסיף את עניין התקציב, קחו בחשבון שהחתונה עצמה היא עסק יקר ולכן בדקו כמה אתם מוכנים ויכולים להרשות לעצמכם מבחינת תקציב של רכישת טבעת האירוסין. שימו לב כי המחיר תלוי במאפיינים כמו משקל, צלילות ועוד. לכן, כשתחליטו על תקציב תחפשו טבעת בהתאם לכך מהאופציות.

 

בסיכומו של דבר

טבעות יהלום כמו כל תכשיט עם יהלום הן מרשימות ופופולריות. כאשר כל טבעת היא ייחודית עם עיצוב שונה ויהלום אחר. מבחינת דת, טבעת יהלום עבור הצעת נישואין מסמלת את העובדה שבני הזוג מעוניינים להתחתן והם מאורסים זה לזו. חשוב לקחת בחשבון את התקציב שיש לכם, את הטעם של בת הזוג, את האיכות של היהלום ובדיקה של תעודה שמוכיחה שהוא אכן אמיתי. אתם לא רוצים לשלם סתם הרבה.

קופסת תכשיט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים