נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כלבים חייבים בשר במזון שלהם?

חטיף לכלבים

לאור העובדה כי הטרנד הצמחוני והטבעוני צובר תאוצה, רבים מבעלי הכלבים מעוניינים להעביר את הכלב שלהם לתזונה צמחונית. יחד עם זאת, מדובר בטעות אשר עלולה להסב נזק משמעותי לכלבים. מדוע? להלן הפרטים.

מזון לכלבים – האם לוותר על בשר?

בעלי כלבים אשר הפכו לצמחונים או טבעונים מעוניינים להעביר גם את הכלב שלהם לאוכל ללא בשר, אולם מדובר בטעות חמורה אשר עלולה להסב נזק משמעותי לבריאותו של הכלב, בייחוד אם מדובר בגורים. למעשה, ע"פ המומחים של חנות אנימלשופ הכלבים שלנו זקוקים לברזל אשר מצוי בבשר, ועל אף שכיום ישנם תחליפים בדמות ממתקים בעבור כלבים אשר נועדו "להחליף" את הבשר הם עדיין לא נותנים את המענה הטוב ביותר.  בנוסף, מסבירים המומחים של החנות כי במידה והכלב לא יקבל את מנת החלבון אשר מצויה בבשר, הוא עלול לחוות תסמינים שונים אשר יכולים לנוע בין כאבי בטן, עיכוב ביציאה של צואה ושתן כמו גם פגיעה בלב ובאזורים נוספים בגופו. לכן, אם אתם רוצים להפחית את כמות הבשר שצורך הכלב יש להיוועץ עם וטרינר מומחה אשר יכול להעניק תחליפי בשר איכותיים, אולם יש גם לקחת בחשבון כי הנזק אשר עלול להיגרם לכלב הוא נזק משמעותי ועל כן מומלץ להמשיך ולהעניק לכלב את המזון הטוב ביותר אשר מכיל גם חלבון וברזל.

כלב אוכל בשר

מזון היפולאגני בעבור כלבים – פתרון מצוין המהווה תחליף לבשר

אם אתם מעוניינים להעניק לכלב שלכם אוכל איכותי ומזין מבלי להשתמש בבשר, תוכלו לרכוש בעבורו אוכל היפואלרגני אשר בו ישנם לא מעט ויטמינים, סידן וברזל אשר חיוניים להתפתחות התקנית של הכלב. על אף והמחיר של האוכל הזה יקר ביחס למזונות לכלבים, הוא מהווה פתרון אופטימלי בעבור בעלי כלבים אשר רוצים להעניק לכלב שלהם את הסידן והברזל, מבלי להשתמש בבשר. בנוסף, כיום ניתן לרכוש באמצעות חנויות מתמחות מגוון רחב של ממתקים ותוספים אותם ניתן להעניק לכלב, ובכך לשמור על בריאותו מבלי להפחית באבות המזון לו הוא זקוק. לאור הזינוק המשמעותי ברכישה של סוג מזון זה, ניתן לראות כיצד המחירים יורדים באופן משמעותי או ניתנים במבצע, ועל כן מדובר בהזדמנות אותה אין לפספס.

מעוניינים לרכוש מזון היפואלגני איכותי בעבור הכלב שלכם? צרו קשר עוד היום עם חנות אנימלשופ

חנות אנימלשופ מאפשרת לכם לבצע רכישה של מגוון רחב של מותגי מזון מובילים בעבור הכלב שלכם, בהתאמה אישית ובמשלוח ללא עלות עד הבית. באמצעות צוות המומחים של החנות תוכלו להתאים את המזון הטוב ביותר לכלבכם, תוך שימת דגש על מתן אוכל איכותי ומזין מהמותגים המובילים בעולם כדוגמת אקאנה לכלבים. כל שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של החנות ולהתחיל ברכישה למען כלבכם האהוב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים וטיפים