נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן להוריד מאונליין עקב יום שבת ואיך עושים זאת

אחסון אתרים

אנשים רבים שהם בעלתי אתרים, זקוקים למענה שהאתר שלהם ירד מהאינטרנט במהלך השבת. נראה שכל כך קל להקים אתר, אך הפונקציה החשובה הזו לא עולה בכל החברות לאחסון אתרים בצורה מובהקת. אז קודם כל, בואו ותכירו את הרעיון עצמו, איך עובד אתר שאינו פועל בשבת, ואיך גם אתם תוכלו לעשות את זה עבור האתר שלכם. זה הרבה פחות מסובך ממה שחושבים, ברגע שתבינו את העיקרון, לא תהיה לכם בעיה.

 

הכל מתחיל מחברת אחסון אתרים

כל האופציות השונות שיהיה ניתן לעשות עם האתר שלכם, כל הפונקציות המתקדמות, ההתאמה לצרכים שלכם, הכל מתחיל מלבחור אחסון אתרים מומלץ שיעשו לכם את החיים קלים. אחסון אתרים איכותי יוכל לעזור לכם בכל דבר שקשור לתחזוקת האתר ולהוות גורם משמעותי בתפקוד טוב ושוטף של האתר שלכם, על פי הצורך שלכם.

 

מערכת לשמירת שבת באתרי אינטרנט

ישנה מערכת לבעלי אתרים אשר רוצים שהאתר שלהם יהיה סגור בשבת, מבלי לפגוע בדירוגים של האתר במנועי החיפוש השונים ומבלי לבצע חילול שבת. ישנם המון אתרים אינטראקטיביים שגם אם בעל האתר לא מתעסק בו, מבקרי האתר מתעסקים בפעילויות שמחללות שבת, כמו לחיצה על פרסומות, הזמנת מוצרים ועוד, לכן צריך את המערכת הזו.

 

אתר שומר שבת

מערכת קלה ופשוטה, שלא מצריכה שום רישום, נותנת קוד שמעתיקים לתוך האתר. לאחר פעולה זו,  מביאה לכך שהאתר יוכל להסגר במהלך השבץ, מבלי לסגור את האתר בפני מנועי החיפוש והסריקות שנעשות בכדי לעשות מעקב ולדרג. זו מערכת מקצועית וטובה שקיימת בכמה גרסאות וקודים שונים, לפני השימוש שווה לעשות השוואות ובדיקת שוק.

 

מה חברת מקצועית לאחסון אתרים נותנת לכם?

  • אבטחה ובטחון – חברת אחסון אתרים מקצועית תוכל לספק לכם בטחון ואבטחה טובה שתגן על האתר שלכם מפני האקרים, תקלות בשרת, ניסיונות פריצה ועוד. לחברה מקצועית ישנם שרתים עמידים ומוגנים שמייצרים את הבסיס לרמת האבטחה שמתאפשרת עבור האתר שלכם.
  • זמינות רבה – איכות ומקצועיות חברת האחסון, מובילה לכך שהאתר שלכם יהיה זמין ונגיש ללקוחות כל הזמן בלי הפרעות ובעיות ככל הניתן. מערכת טובה, מביאה לתפקוד גבוה ומהירות רבה בעת השימוש באתר.
  • הגדלת פניות – אם האתר שלכם עובד במהירות ובקלות עבור הלקוחות, הם יבלו שם זמן רב יותר וכך גם יותר יפנו אליכם לקבלת השירותים שהאתר מציע.
  • התאמות – אחד הדברים החשובים שאחסון אתרים מקצועי ואמין ייתנו לכם, זה התאמות לצרכים השונים, כמו מעבר אתר למערכת חדשה, הנגשת המערכות לבניית אתרים דרך חברת האחסון, והתאמות מובנות אישית עבור מה שאתם זקוקים לו, הכל תוכלו לבדוק בקשר ישיר שהאחסון מספק לכם למתן עזרה וייעוץ.

 

תעשו את זה בדרך שלכם

בסופו של דבר, להוריד את האתר שלכם מהאינטרנט עקב יום שבת זה בהחלט אפשרי, בין אם דרך קוד מותאם ובין אם תעזרו בחברת אחסון אתרים טובה. הדבר החשוב ביותר, זה לוודא שהדבר לא יפגע באתר שלכם, ניתן לוודא זאת בהתייעצות עם אנשים שמבינים בכך וינתבו אתכם לבחירה מסודרת.

אחסון אתרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
מטבעות
כך תתרחבו לחו"ל

העסק שלכם הצליח בארץ וכעת אתם רוצים לעבר ליעד הבא ולהגשים את עצמכם בחו"ל? ברכותיי! זוהי שאיפה מצוינת, אך