נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן לשלוח מכתב לרבי באופן מקוון?

הרבי באומן באינטרנט

הרבי מחב"ד היה אחת הדמויות המיוחדות ביותר שחיו ופעלו בעולם היהודי במאה הקודמת. הרבי, שהיה המנהיג היהודי החשוב ביותר בימים הללו, נתן עצות לאלפי אנשים מכל העולם כולו. העצות של הרבי היו ידועות בחוכמה הרבה שהייתה טמונה, והן הובילו את מי שקיבל אותן להצלחה גדולה. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך גם היום כל אחד עדיין יכול לקבל עצה מהרבי.

 

דמותו של הרבי

עוד לפני שמדברים על מכתב לרבי, חשוב להבין קודם כל מי הוא היה. הרבי מחב"ד הידוע גם בכינוי הרבי מליובאוויטש, היה המנהיג של חסידות רבה במשך המאה ה-20. הרבי ישב בניו יורק, אולם מכל העולם הגיעו רבים לקבל עצות ממנו. בין המגיעים אליו היו רבנים חשובים, נשיאים, ראשי ממשלות, שרים ושגרירים, וכמובן גם המוני אנשים פשוטים.

הרבי באומן באינטרנט

העצות של הרבי

לכל אחד שהגיע אליו, הרבי ידע לתת עצה מתאימה, לא משנה באיזה נושא היה מדובר, ולא משנה מי היה המבקש. העצות של הרבי זכו למוניטין רב, מה שהוביל רבים לבקש ממנו עצות בכל תחומי החיים. השאלה היא איך היום אנחנו עדיין יכולים לקבל את העצות שלו?

 

אגרות קודש

דבר נוסף שייחודי אצל הרבי הוא כמות הספרים האדירה שהוא כתב. מדובר על ספרי שיחות, הוראות, פירושים ולמעשה בכל דבר שקשור ליהדות, סביר להניח שיש לרבי ספר בנושא. בהקשר שבו אנחנו עסוקים, כדאי להכיר את סדרת הספרים של הרבי שנקראת אגרות קודש. הספרים הללו מלקטים למעשה את כל עצותיו של הרבי שאותן הוא נתן בתור מענה למכתבים שהגיעו אליו.

כדי לקבל עצה מהרבי גם היום, במצב שבו אנחנו לא יכולים לראות אותו פנים בפנים או לקבל ממנו מכתב, אפשר פשוט להסתכל בספרי האגרות. לאור כמות השאלות הרבה שאותה הרבי נשאל במשך חייו, סביר להניח שנוכל למצוא שם מענה כלל בעיה, לא משנה מהי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשלוח את השאלה שלכם, ואנחנו כבר נדאג לכם לתשובה מתאימה מהרבי.

הרבי באומן באינטרנט

איך אנחנו יכולים לקבל עצה מהרבי היום

היתרון בשיטה שאותה אנחנו מציעים לכם, היא שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל את העצה של הרבי. את המכתב לרבי ניתן לשלוח באופן מקוון, ולקבל בצורה מהירה מענה, עם הפניה מדויקת למקום באגרות קודש שבו הרבי מתייחס לשאלה שלכם.

 

לסיכום

דמותו של הרבי מחב"ד הייתה דמות פלאית. החוכמה והפקחות הרבה שלו הובילה מאות ואלפים לשחר לפתחו ולנסות לקבל ממנו עצות בכל תחומי החיים. כל מי שקיבל עצה מהרבי, הבין במוקדם או במאוחר עד כמה העצה של הרבי הייתה טובה. אם אתם נמצאים במצב שבו אתם זקוקים לעצה טובה, כל מה שאתם צריכים זה פשוט לשלוח מכתב לרבי בצורה מקוונת, ולקבל מענה ע"פ האגרות.

הרבי באומן באינטרנט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי