נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם פיקיניה הוא נתח כשר בעיני הדת

סטייק

לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מאוד נהנים מכל החוויה של צליית בשרים על האש? מזמינים אורחים לעוד ועוד ארוחות מפנקות אצלכם הביתה? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים מידי פעם לגוון ולהגיש לכולם מאכלים שונים שיהיו איכותיים ומפתיעים. שמעתם על נתח הפיקניה ויש לכם דילמות בנושא? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מקור הפיקניה

לא כל האנשים יודעים זאת, אך כאשר מדברים על נתח פיקניה למעשה מדברים על נתח שהגיע אלינו מארגנטינה והוא איכותי וטעים מאוד. אפשר להכין אותו גם כגוש שלם וגם אחרי שחותכים אותו לסטייקים בגודל הרצוי, ומה שבטוח, זה שאם תכינו אותו כמו שצריך, הטעם שלו יהיה נפלא. אם מטרידה אתכם השאלה האם הנתח הזה כשר או לא בעיני הדתיים, כדאי שתדעו: מדובר על נתח שמגיע מפרה ולכן כמובן שהוא כשר.

 

כל הסיבות שבגללן הבשר שאתם קונים חייב להיות איכותי

זה לא משנה אם אתם חושבים היום על פיקניה, על סינטה או על נתחים אחרים שאתם רוצים לקנות ולהכין, כי בכל מקרה יש משהו אחד משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו, והוא: האיכות. בשר שלא יהיה איכותי הוא בשר שבסופו של דבר לא יהיה לכם נעים וטעים לאכול, כך שזה לא יהיה שווה את ההשקעה שלכם. מצד שני, אם כן תשקיעו וכן תיקנו את הבשר אצל הקצב הכי מוצלח שיש, אתם תראו שלא תצטערו על כך. אומנם זה נכון שהרבה פעמים יש קשר בין איכות ובין מחיר גבוה יותר של נתחי בשר, אך מצד שני, אם אתם כבר משקיעים בארוחה, למה לא לעשות את זה כמו שצריך?

 

איך כדאי להכין את הנתח הזה?

אם זו הפעם הראשונה שאתם חושבים ללכת לקצב שלכם ולקנות אצלו פיקניה, ברור מדוע אתם מתלבטים גם לגבי אופן ההכנה. האמת היא, שיש דרכים שונות להכין את הנתח הנפלא הזה, כי הוא פשוט מתאים לכל אופציה אפשרית. מצד אחד, אתם יכולים להכין אותו בצלייה על המנגל, אך מצד שני, אם אתם מחפשים אופציה פשוטה ונוחה יותר, גם מחבת ברזל יצור יוכל להתאים למשימה. אתם יכולים להכניס את הפיקניה גם לתנור שלכם ואפילו למעשנת הביתית, כך שבהחלט ניתן לומר שהשמיים הם הגבול מבחינת אופציות ההכנה הקיימות. אנחנו ממליצים לכם לא להסיר את פס השומן שמגיע עם הנתח הזה, כי למעשה, השומן הוא חלק משמעותי ביותר מהטעם. הוא משפיע לטובה, נותן עוד עומקים לטעם הסופי ולכן יש לו משמעות רבה. אתם תראו שאחרי הפעם הראשונה שתכירו פיקניה הדבר היחיד שלא יישאר לכם ברור, זה איך לא עשיתם את זה כבר מזמן. בנוסף, אתם תראו שהאורחים שלכם מאוד יתלהבו ותקבלו מהם מחמאות לרוב על הארוחה המושקעת שהכנתם להם.

 

מנגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
בחצר ראשית
5 פתרונות לבישול בחצר

בישול בחצר יכול להיות עסק מאוד מסובך ועם זאת פשוט עד מאוד. הנה 5 פתרונות שיסייעו לכם להגיע לחווית