נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם פשוט למצוא עו"ד מסור ואיכותי?

עורך דין עם עניבה - אילוסטרציה

אנשים רבים בבואם לבחור עורך דין נאלצים לבצע ניסוי וטעייה עד למציאת האדם המתאים לדרישות ולצרכים שלהם.

במאמר זה נפרט לאלו דברים עליכם לשים לב בבואכם לחפש ולבחור עורך דין שילווה אתכם בסוגיות המשפטיות העומדות בפניכם.

 

ניסיון ומיומנת

שימו לב, עורך דין המנוסה בתחום בו עוסק אשר הספיק לראות מגוון רחב של תיקים וסוגיות שונות לרוב יביא לכם תוצאות טובות יותר.

נסו לבדוק קודם לכן את רמת המיומנות של עורך הדין, בררו, במידת הצורך דברו גם עם לקוחות קודמים.

אל תשכחו שבמקרים לא מעטים עורך הדין הוא זה שילווה אתכם לתקופה ארוכה ולעיתים בהליכים משפטיים סבוכים. לכן, חשוב מאוד לא להתפשר על מומחיות על מנת שתוכלו לקבל את הסעד הטוב ביותר.

 

מחיר

ישנם פערים במחירים בין עורכי הדין השונים. לכן, חשוב מאוד לא להתייחס לגובה המחיר אותו לוקח עורך הדין כמסמל את האיכות שלו.

ישנם עורכי דין הלוקחים סכומים גבוהים מאוד שלא בהכרח מספקים את התוצאה הטובה ביותר. נסו לחפש עורך דין הלוקח מחיר הגון כאשר בין היתר בררו ובדקו אודות מידת המומחיות שלו אותה הזכרנו בסעיף הקודם. כמובן, שימו לב גם לא להתפתות למחיר זול מידי, במקרה כזה זול עלול לעלות לכם ביוקר, כאשר תצטרכו לקחת עורך דין שיתקן את נזקי עורך הדין הזול.

 

בדיקת שכר טרחה מראש

מומלץ לוודא מראש מהו שכר הטרחה של עורך הדין על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות תוך כדי ההליך המשפטי.

כדאי לבצע הסכם מקדים בינכם לבין עורך הדין ולהשתדל להכניס בתוכו את כלל התרחישים שעלולים לקרות ואיזה תשלום עורך הדין יקבל בעבור כל תרחיש.

דבר זה ימנע אי נעימויות וחיכוכים ביניכם לבין עורך הדין בעתיד.

 

תיאום השקפת עולם

מומלץ בשלב בחירת עורך הדין לוודא מהי האג'נדה המפעילה אותו. כאשר אתם נקלעים לסכסוך משפטי ישנן כל מיני גישות באמצעותן ניתן לבחור לנהל את ההליך המשפטי.

חשוב כי תראו עין בעין עם עורך הדין את המצב כמו גם את דרך הפעולה המשפטית בה עליכם לנקוט.

לכן, דברו עם עורך הדין לפני וודאו כי אתם יכולים לשתף אותו במחשבותיכם, כי דעותיכם מתקבלות וכי אתם מרוצים מאופן הפעולה של עורך הדין.

 

ייצוג לכל עורך הדרך

חשוב מאוד לוודא כי עורך הדין הולך ללוות אתכם לאורך כל ההליך המשפטי בפניו אתם עומדים.

בין אם זה הליך קצר ובין אם זה הליך ארוך בדקו כי עורך הדין מחויב אליכם ולשינויים שיתרחשו בדרך. הליך קצר עלול להסתבך ואף אחד לא יודע מה יוליד יום לכן, עורך דין מקצועי כמו עו"ד לוי, יהיה זמין אליכם לאורך תקופת הייצוג, כמו גם לכל שינוי שעלול לצוץ.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי