נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין ניקיון בית חדש לניקיון בתים רגיל

ניקיון של כיריים

המעבר לבית חדש מלווה בהתרגשות רבה לקראת הבאות. לפני שמעבירים את הריהוט לבית, נהוג לנקות אותו באופן יסודי.

המאמר יסביר מה ההבדל בין ניקיון בית חדש לבין ניקיון בית רגיל.

 

ניקיון בית רגיל

ניקיון רגיל הוא ניקיון הנעשה באופן שוטף לבית הוותיק. מדובר על ניקוי עצמי או על ידי אדם שמגיע לנקות אותו אחת לשבוע. הניקוי כולל שטיפת הרצפות, שאיבת שטיחים וספות, ניקוי אבק ובכל פעם מתמקדים בדבר אחר. פעם בדלתות, פעם בחלונות ובתריסים, פעם במקרר וכד'. משתמשים בחומרים רגילים לניקוי אותם רוכשים בסופרמרקט ושומרים על בית נקי ומסודר. אנשים רבים מזמינים מדי פעם חברת ניקיון לניקוי יסודי יותר עם מכשור וחומרים מיוחדים בעיקר לקראת החגים וכאשר מגלים כתמים ושריטות על הריצוף שלא ניתן להסיר בניקוי רגיל.

 

ניקיון לאחר שיפוץ

כאשר עושים שיפוץ בבית לא מסתפקים בניקוי רגיל. מזמינים חברת ניקיון בתים מקצועית שתסיר את האבק הכבד שהצטבר בשיפוץ, תנקה את האריחים והפנלים מהצבע ותעשה פוליש על מנת שהרצפה תבריק ותראה כחדשה. ניתן לנקות את הבית באופן רגיל, אך הניקוי לא יהיה יעיל כמו של חברת ניקיון שיש לה מכשור וחומרים מיוחדים. כמו כן, לא תמיד מחליפים את הריצוף בבית בעת השיפוץ בשל חוסר תקציב. פוליש הוא זול יותר מהחלפת הריצוף ולכן הוא פופולרי מאוד במקרים כאלו.

 

ניקיון בית חדש

גם המעבר לבית חדש חייב להיות מלווה בניקוי של חברה מקצועית לאור העובדה שהוא ריק וללא ריהוט. במידה ומנקים את הבית באופן רגיל ומכניסים את הריהוט הוא עלול לשרוט את הרצפה החדשה. הניקוי והפוליש בדירה החדשה מגנים על הרצפה בעזרת חומרים אוטמים המעניקים לה שכבבת הגנה. לאחר מכן ניתן להכניס את הריהוט ולעצב את הבית. בנוסף, הפוליש מסייע לדירה להיראות חדשה בשל הברק שהוא מותיר על הרצפה לאורך זמן. גם אם נשתמש בחומרי פוליש קנויים באופן עצמאי לא נגיע לרמת ניקיון גבוהה כמו של חברת הניקיון. שנית, אם כבר משקיעים בבית ובריהוט חדש, עדיף גם להשקיע בריצוף וליהנות מרצפה נקייה וזוהרת.

 

ההבדל בין ניקיון בית חדש לניקיון בתים רגיל

בנוסף לכל ההבדלים שהוזכרו ההבדל המשמעותי ביותר הוא שהבית החדש אידיאלי לניקוי מקצועי מאחר שאינו מאוכלס. אנשים רבים מנצלים עובדה זו ומזמינים ניקוי יסודי של מומחים בניקיון. כך הם שומרים על הריצוף משחיקה ומבלאי כבר בהתחלה. יתרה מכך, אם בניקוי בית רגיל מתרוצצים ילדים ונזהרים לא לפגוע בריהוט, בבית חדש זה לא קורה כי עדיין לא עוברים לגור בו. ניתן להגיע לכל מקום בקלות ולהשתמש בחומרי ניקוי מגוונים. לאחר הניקוי מאווררים את הבית ומעבירים את הציוד והמשפחה. לסיכום, מומלץ להסתייע בחברת ניקיון מקצועית במיוחד כשעוברים לבית חדש.

ניקוי שטיח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע ניקוי רהיטים
יועץ עסקי
יועץ עסקי ארגוני

ישנם סוגים רבים של יועצים ארגוניים, אולם בסופו של דבר כולם נושאים באחריות דומה ביחס לחלק מהדברים. המכנה המשותף

איש תחזוקה
איך לתקן ניאגרות סמויות

התחדשתם בניאגרה סמויה לשירותים? תתחדש! סביר להניח שאתם מקבלים שורה ארוכה של מחמאות בכל פעם שאתם מארחים ואתם נהנים

ספה עם כמה צבעים
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור היא פעולה רגישה וייחודית, וזאת לאור העובדה כי העור עלול להיקרע כתוצאה מניקוי לא נכון. כיצד