נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההשפעה של בעיות בזוגיות על הילדים

יְלָדִים

כל ילד יכול להעיד כי בצעירותו הוא ראה את הוריו כועסים אחד על השני, צועקים ומתווכחים. שכן, מדובר במצבים שבאים לידי ביטוי בקרב זוגות. בני זוג שחווים את המצבים הללו באופן תדיר, צריכים לדעת שיש השפעות שליליות שעשויות לבוא לידי ביטוי בקרב ילדיהם. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להעלות את המודעות לעניין החשוב וחזרנו עם כל המידע שחשוב להכיר בו.

 

ההשפעה ה – 1 של בעיות בזוגיות על הילדים: השפעה נפשית

ילדים שחשופים לסיטואציות מורכבות של צעקות וריבים תדירים בין ההורים שלהם, עשויים למצוא את עצמם חווים קושי נפשי בסופו של דבר. ראוי לציין כי אין מדובר בקושי שמלווה אותם אך ורק בילדות. הקושי עשוי להישאר עמוק בנבכי הנפש ולהתקיים שם לאורך שנים. פסיכולוגים רבים וגם פסיכיאטרים מוצאים את עצמם לא פעם משוחחים עם הילדים שכבר גדלו והפכו להיות להורים בעצמם, כדי לסייע להם בהתמודדות עם הקושי הזה.

השפעה נפשית

ההשפעה ה – 2 של בעיות בזוגיות על הילדים: השפעה שפתית

הורים שחווים בעיות בזוגיות, עשויים למצוא את עצמם מדברים בשפה לא ראויה על יד הילדים. מדובר בדרך כלל בקללות ומילים שעדיף שילדים לא יכירו. מי שלא מגיעים אל יועצת זוגיות כדי לטפל במצב ולהביא לשינוי בזוגיות שלהם, עשויים להביא להשפעה שלילית על השפה של הילד. שכן, הילד מחקה את הוריו ואת הנעשה בבית. כך שהוא עשוי להגיע אל המסגרת החינוכית ולומר את המילים שהוא שומע בבית.

 

מזדהים עם הנכתב לעיל? יש לכך פתרון פשוט!

אם אתם מזדהים עם המצבים שתוארו לעיל, כדאי שתדעו קודם כל שאינכם לבד. בני זוג רבים מוצאים את עצמם רבים וכועסים אחד על השני. יש מי שאומרים שזו חלק מזוגיות בריאה שמאפשרת להעלות קשיים (ראוי לציין כי מדובר במצבים מסוימים מאוד). אנחנו כאן כדי לומר לכם שאפשר לפתור את המצב בקלות, תוך פנייה אל יועצת זוגית מוסמכת ומומלצת.

פתרון פשוט

בחירה ביועצת זוגית מוסמכת – הדרך שלכם להצלחה כבני זוג ומשפחה

בני זוג שפונים אל יועצת זוגית מוסמכת ומומלצת יכולים לקבל את הכלים החיוניים שיאפשרו להם להתמודד עם קשיים. היועצת הזוגית מאפשרת לכל אחד מבני הזוג להעלות את הקשיים שהוא חווה ולהגיע אל פתרון שיהיה מקובל על ידי שני הצדדים. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור טרם הבחירה ביועצת זוגית, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל מישהי שיש לה את הכלים הדרושים והניסיון המתאים. דעו כי ניתן לקרוא חוות דעת אודות יועצות זוגיות שונות בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל (לשונית הביקורות)

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה ההשפעה של בעיות בזוגיות עם ילדים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק לפנות אל יועצת זוגית שתלווה אתכם בעת הצורך.

יְלָדִים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי