נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא להרכבת ארון הזזה

ארון ראשית

אם גם אתם בחרתם להשתדרג, בבית העסק או בביתכם האישי, בארון הזזה מודרני, קומפקטי ומרווח, אך המקום בו קניתם לא מספק שירות הרכבה חינם או במחיר מסובסד והחלטתם לקחת את האתגר על עצמכם ולנסות להרכיב אותו לבד – יישר כוח! הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא שכל המסמרים והשלבים במקומם וכמובן – שהארון לא יקרוס ביום למחרת או כשתתחילו ליצור בו עומס של פריטים

הנה עברתם לבית חדש או לעסק חדש וחשבתם לעצמכם: מהי החדר הטובה ביותר שבה אוכל לאחסן את חפציי, וגם לשלוף אותם במידת הצורך, ביעילות, בקלות ובזריזות? אם בחרתם בהזמנת ארון בגדים הזזה על מנת לפתור את הבעיה הזו, כנראה שבחרתם אופציה כלל לא רעה ואף טובה מאוד. לא רק שמדובר בארונות שתוכלו לאחסן בהם בגדים רבים במתלים, במגירות או בשלבים השונים, אלא גם תוכלו למצוא מקום למסמכים חשובים, ניירות שחשוב להכניסם לארכיון ולשמור אותם ואפילו עד לכספות או כל שימוש אחר. לדאבונכם, גיליתם שקניית הארון לא מלווה בהרכבתו בבתיכם או במשרדכם, ואתם מחפשים את הפתרון הראוי לבעיה הזאת, ללא בזבוז כסף נוסף. אם החלטתם לא להשאיר את העבודה בידיהם של אנשי מקצוע ולשכור את שירותם, אלא לעשות את העבודה בעצמכם, הנה כמה דברים חשובים שראוי שתזכרו.

הרכבת ארון הזזה

לפני הכל, ההמלצה הראשונית היא לשקול בשנית את עזרתם של אנשי מקצוע היכולים לחסוך לכם זמן וגם פציעות או טעויות שיכולות להיות אפילו טראגיות, אחרי הכל מדובר בגודל כלל לא קטן וגם במשקל לא קליל במיוחד. אם עדיין אתם מחליטים לקחת את האתגר על עצמכם, אחד הדברים החשובים לזכור הוא שתוכלו למצוא דף הדרכה מפורט מאוד בארגז המכיל את חלקי הארון, כך שתצטרכו לעקוב צעד אחרי צעד ולבצע את הפעולות הנדרשות. בנוסף, במידה ואתם חייבים הסבר וויזואלי יותר, תוכלו למצוא הדרכות שונות ביוטיוב של הרכבת ארונות הזזה שונים, על ידי אנשים או על ידי חברת הייצור עצמה, שבבסיסם מדובר על אותו הדבר פחות או יותר.
1. הוצא את כל הפריטים מהקופסא, בצורה מסודרת, והניחו את דף ההוראות לצדכם.
2. התחילו מהבסיס: עקבו אחרי סימוני האותיות או המספרים השונים של החלקים – הם אמורים להתחבר.
3. לאחר חיבור החלקים, הדקו אותם בצורה מהודקת, במקרה הצורך השתמשו גם במסמרים ובכלים שונים – לפי הוראות המדריך.
4. התחילו מהחלקים הפנימיים של הארון – יש לרוב חלוקה פנימית של שלב אחר שלב; מגירות, שלבים, קולבים וכולי'.

ארון

גאדג'ט נוסף לבית העסק

במקרה הזה תצטרכו להשתמש באיש מקצוע כי מדובר לא באחר משימוש של אינטרקום לעסק. לא רק שמדובר על פתרון יעיל, חוסך זמן, מודרני ובטיחותי מאוד – מדובר על מערכת טכנולוגית שתכניס לכם הרבה שקט למשרד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מדריכים
אישה תופרת
המדריך לתופרת המתחילה

רוצה להתחיל לתפור? באמצעות מכונת תפירה מקצועית תוכלי להפוך את התחביב – למקצוע מניב. כל הפרטים – במאמר הבא.