נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך לתופרת המתחילה

אישה תופרת

רוצה להתחיל לתפור? באמצעות מכונת תפירה מקצועית תוכלי להפוך את התחביב – למקצוע מניב. כל הפרטים – במאמר הבא.

תפירה – מקצוע מבוקש מאוד במשק

מקצוע התפירה הפך זה מכבר לאחד המקצועות המבוקשים ביותר, זאת לאור הביקוש הרב של הציבור בארץ כמו גם בעולם לתפירה אישית או תפירה לחברות ענק אשר מחפשות תופרים ותופרות מקצועיים. למעשה, הביקוש לתחום עלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר כיום המשכורות בתחום יכולות להגיע גם לאלפי שקלים, תלוי בוותק וברמת המיומנות. על כן, חשוב לזכור כי אם את רוצה להפוך לתופרת עלייך לבצע מספר צעדים קריטיים אשר יבטיחו את הצלחתך בעתיד, הן באופן חובבני והן באופן מקצועי.

מכונת תפירה

מעוניינת להתחיל לתפור? להלן צעדים לביצוע

  • רכישה של מכונת תפירה מקצועית – על מנת שתוכלי להתחיל ללמוד את התחום הדבר החשוב ביותר שעלייך לעשות הוא לרכוש מכונת תפירה אשר תשמש אותך לתרגול בבית, כמו גם בכדי שתוכלי לתרגל עד כמה שאפשר טכניקות של תפירה. כיום, החברה המובילה בתחום מכונות התפירה היא חברת SOVINA אשר מזה שנים רבות נחשבת לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור העובדה כי החברה מאפשרת לרכוש מכונת תפירה תעשייתית כמו גם מכונת תפירה בעבור חובבנים, ברמה הגבוהה ביותר ועם טווח מחירים נוח לכל כיס. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://sovina.co.il.
  • רישום לקורס מקצועי – בכדי שתוכלי להתמקצע בתחום עלייך להירשם לקורס מקצועי אשר מתבצע באופן פרטי ע"י תופרים מומחים, או באמצעות קורסים ייעודים במכללות. למעשה, לאור הביקוש בענף לתופרות ניתן להירשם לאין ספור קורסים בכל רחבי הארץ אשר מתקיימים בשעות הבוקר או הערב, כאשר לרוב מדובר בקורס קצר יחסית אשר יעניק לך את הכללים הבסיסים של תפירה, כמו גם יאפשר לך להכין דגמים שונים כדוגמת חולצות, מכנסיים, בגדי ים וכו' כך שיתאפשר לך להתנסות בתחום ולקבל מידע מהותי אשר יעזור לך בעתיד להפוך לתופרת מקצועית.
  • הרחבת הידע באמצעות האינטרנט – לאור העובדה כי כיום ניתן לקרוא כמו גם להתבונן במדריכים רבים באינטרנט, מומלץ מאוד בתור תופרת מתחילה להתרשם מהמדריכים השונים אשר מוצגים בקבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות כמו גם ביוטיוב, וזאת לאור העובדה כי באמצעות המדריכים הללו ניתן לקבל ידע נוסף כמו גם טיפים חשובים מתופרות מקצועיות אשר משתפות את הידע שלהן. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת שתוכלי להפוך לתופרת ישנה חשיבות רבה לתרגול בכל עת, כמו גם קבלת החלטה לגבי תחום ההתמחות.
  • חשיבה מעמיקה על תחום ההתמחות – בהתאם לסעיף הקודם, חשוב מאוד לחשוב לעומק מהו תחום ההתמקצעות אותו תרצי להתחיל, בכדי שתוכלי להתמקד בתחום אחד או שניים ובכך לפתח את הידע כמו גם את רמת המיומנות אשר נדרשת מתופרת מקצועית ומתחילה.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מדריכים