נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המילה היא המפתח – כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים

נתוני קידום

קידום אתרים הוא כינוי למספר שיטות שנועדו לדאוג לכך שאחרי שיש לעסק שלכם אתר קיים, האתר הזה יזכה למספר רב של כניסות. גם אם זה נראה לכם כמו משהו לא הכרחי, חשוב שתבינו שלאור כמויות המידע והפרסום הרבות שיש ברשת, בלי קידום אתרים סביר להניח שהאתר שלכם פשוט ילך לאיבוד בתוך מספר רב של אתרים דומים.

 

קידום אתרים

קידום אתרים נועד לגרום לכך שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יכנסו דווקא לאתר שלנו, מה שבסבירות גבוהה יוביל אותם לצרוך את השירות או לקנות את המוצר דווקא מהעסק שלנו. בקידום אתרים יש מספר טכניקות שבהן נעשה שימוש. הראשונה שאותה נכיר לכם היא טכניקה שנקראת קידום אתרים אורגני https://yeshnoseo.co.il.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא שיטת פרסום שנועדה כדי שהאתר שלכם יהווה מגנט ללקוחות אפשריים. כיום כל אדם שצריך שירות או מוצר מסוים מחפש אודותיו ברשת, ובקידום אתרים אורגני אנחנו מנסים לגרום לכך שאתם אלו שתופיעו במקום הראשון כאשר מישהו מחפש שירות שאותו אתם יכולים לתת. כדי לעשות את זה בפועל אנחנו משתמשים בכמה שיטות.

 

  1. מילות מפתח

הדבר הראשון הוא שימוש במילות מפתח. המילים הללו הן מילים שקשורות לתחום שבו אתם עוסקים, אולם מנועי החיפוש נותנים עדיפות לתוצאות שמכילות מספר רב של מילים כאלו. ברגע שתדעו לעשות שימוש נכון במילות מפתח, מנועי החיפוש יעדיפו דווקא את האתר שלכם.

 

  1. מהירות גלישה

דבר נוסף שחשוב לעשות הוא לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה מהיר לגלישה. אתרים בעלי מהירות גלישה גבוהה זוכים לדירוג גבוהה יותר. בנוסף, בלי קשר לקידום אורגני מהירות גלישה איכותית היא דבר חשוב, כיון שמחקרים מראים שגולשים לא נשארים הרבה זמן באתר שמהירות הגלישה בו היא איטית.

 

  1. שימוש במדיה ובקישורים

הדבר האחרון שחשוב לעשות קשור גם הוא לתוכן של האתר עצמו, והוא נוגע לחשיבות הרבה שיש לשימוש במדיה וקישורים בתוך האתר. ככל שבאתר שלכם יש יותר קישורים, תמונות וסרטונים כך הוא מקבל דירוג גבוה יותר. הדירוג הזה יגרום להופיע בראש רשימות החיפוש מה שבסבירות גבוהה יוביל את הלקוחות להיכנס דווקא לאתר שלכם.

 

קידום אתרים בתשלום

הדרך השנייה שבה אפשר לקדם אתרים היא בעזרת תשלום למנועי החיפוש או רשתות חברתיות. בדרך הזו אתם משלמים כסף לחברת גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכיו"ב, והן דואגות להגדיל את החשיפה לדף שלכם. במובן מסוים השיטה הזו דומה יותר לפרסום המסורתי, והיא לא דורשת מכם לבצע התאמות מיוחדות לאתר של העסק שלכם.

 

לסיכום

קידום אתרים הוא מה שמאפשר לאתר לנו למשוך כמה שיותר לקוחות. קיימות שתי שיטות מרכזיות לבצע קידום אתרים, ובתור בעלים של אתר אתם צריכים לבחור בעזרת אנשי מקצוע מהתחום איזו שיטה מתאימה לכם יותר.

אותיות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
אתר מקודם
צ'ק ליסט לקידום אתרים

בין אם יצא לכם להתעסק בקידום אתרים ובין אם לא, מדובר באחד התחומים הלוהטים בכל מה שקשור בחיפוש בגוגל