נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפעלות לבת מצווה ולימי הולדת – להפוך כל אירוע לחוויה

יום הולדת

בין אם מדובר בבת מצווה ובין אם ביום הולדת, כל אירוע צריך להיות חוויתי, מעשיר ומהנה על מנת שהמשתתפים בו יהיו עסוקים ויצאו מהחגיגה בתחושת סיפוק ועם חיוך על הפנים. קבלו רעיונות להפעלות מקוריות ומדליקות.

 

סדנת אפייה חווייתית ליום הולדת

סדנת אפייה חווייתית עם מפעיל מקצועי תמיד תישא בתוצאות טובות ואתם תחסכו את ההכנות. ילדים שחוגגים להם יום הולדת וודאי ישמחו להפעלה מסוג זה במיוחד אם הם אוהבים לאפות עוגות ומתוקים אחרים. אם הנושא קרוב לליבו של הילד הוא וחבריו יוכלו ללמוד להכין גלידה, שייק פירות, עוגות וכד'. בהפעלה מסוג זה ניתן להכין לילדים כובעי שף, סינרים ופרודוקטים לצורך הכנת המתכונים. לאחר ההכנות יוכלו הילדים לשבת ולטעום את מה שהכינו ופשוט להתמוגג. אם מדובר בילדים צעירים שעדיין לא קוראים מתכונים ניתן להנחות אותם בעל פה ולחלק להם משימות שונות כך שכולם יכינו את דברי המתיקה בשיתוף פעולה.

 

סדנת מייקאובר לבת מצווה

סדנת מייקאובר היא סדנה המתאימה בעיקר לבנות בגיל העשרה ולבת מצווה. באמצעות אביזרים, פרטי לבוש, איפור, פאות ועוד ניתן לשנות את הלוק של כלת השמחה וחברותיה ולזמן להן חקר בכלים שיהפכו אותן לאחרות. לא מדובר על תחפושת, אלא לשינוי ממשי במראה שניתן אף לאמץ. הפעילות מקורית ומהנה ולכן כל הבנות ישתתפו בה מבלי שאף אחת תשב בצד. זוהי חוויה שהבנות לא ישכחו לאורך זמן ולכן חשוב לצלם את האירוע ואף להכין לבנות תמונה למזכרת. הפעלה מסוג זה אורכת זמן ולכן אין צורך להזמין אטרקציה נוספת או לדאוג שהבנות ישתעממו. לפרטים נוספים הקליקו על https://ls-party.co.il.

 

יום הולדת מהאגדות

ילדים בגיל הגן ובכיתות הנמוכות מאוד אוהבים דמויות מהאגדות וגיבורי על. אם גם הילדים שלכם בעניין תוכלו להזמין פעילות נסיכות לבת שלכם. היא וחברותיה יוכלו להתלבש כמו נסיכות, להתאפר, לעשות תסרוקת מתאימה ולשחק במשחקי נסיכות קסומים. לבנים ניתן לערוך יום הולדת באותו סגנון רק של גיבורי על החביבים על ילד יום ההולדת וחבריו. העיקר שתצלמו שיהיו לכם תמונות למזכרת.

 

יום הולדת עולמי

מדובר על קונספט עם ניחוחות של חו"ל. ניתן להכין כרטיסי טיסה ולהטיס את אורחי יום ההולדת למדינות שונות מסביב לעולם. המפעיל יקים תחנות שבכל תחנה תהיה אינפורמציה המזוהה עם המדינה. הילדים יוכלו להיות שותפים בהכנות ולהכין מאכלים אותנטיים, דגלים וקישוטים בהתאם ל"מדינה" בה יבקרו וגם ללבוש בגדים האופייניים למדינה.

 

יום הולדת בפיג'מות

בימי הולדת רבים מזמינים חברים או חברות לישון אצל בעלי השמחה וחוגגים במסיבת פיג'מות מטריפה. במקום להגיש לילדים פיצות ולהקרין סרט, תוכלו להזמין הפעלה מקסימה של ספא או איפור לבנות שבה הן ימרחו לק, יתאפרו, יצטלמו ופשוט ייהנו בדרך מקורית.

יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של