נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הרהיטים שתבחרו כדי ליצור בר בבית

כיסאות בר - תמונה להמחשה

החלטתם להיות נועזים או שזה חלום שתמיד היה לכם ויש לכם כעת שולחן בר בבית. מה לעשות, זה גם אופנתי וגם מאוד נוח במידה ואתם עושים את זה נכון.

טוב שהגעתם למאמר הזה פה נפרוס בפניכם כיצד למקסם את שולחן הבר שרכשתם לביתכם ואילו רהיטים עשויים להתאים.

נדבר במאמר זה בעיקר על כיסאות הבר המהווים לחלקים משמעותיים מהרכבו של הבר בבית שלכם.

נדבר כמה נוח צריך להיות כיסא הבר שלכם, באיזה כמו וכמה אתם צריכים. בסוף נדבר גם על מה בעצם יכול או צריך להיות על שולחן הבר שלכם (ספוילר – לא הרבה).

 

כיסאות בר – מרכיב הנוחות

כמובן שבשביל שולחן בר אתם צריכים שיהיה לכם כיסאות בר ולכן רוב המאמר יעסוק בכיסאות.

ישנם כמה סוגים של כיסאות בר ואחד הגורמים שמשפיעים על המחיר מידת הנוחות של כיסא הבר. זה יבוא בעיקר לידי ביטוי אם אתם רוצים משענת על הכיסא או לא. ישנם כיסאות בר ללא משענת כלל, מעט משענת ומשענת מלאה.

אנחנו ממליצים על המשענת החלקית מכיוון שזה גם אמור להיות מספיק נוח ונראה טוב יותר מכיסא עם משענת מלאה. בכל מקרה זה נתון לחלוטין לשיקול הדעת שלכם, כשתראו דוגמאות מקרוב בעצמכם תנסו את הכיסאות ותראו מה הכי לדעתם מתאים לכם, אנחנו סבורים שתצליחו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

 

כיסאות בר – גובה וכמות

עוד מרכיב בשיקול הדעת שלכם צריך להיות מידת הגובה של כיסאות הבר. יש למדוד את גובה שולחן הבר שלכם או להציב אותו בהתאם לכיסאות הבר שאתם רוכשים. שלא תקנו בטעות כיסאות בר שבגובה שלהם לא מתאימים לכיסא בר.

יש לשים לב שאתם קונים כיסאות בר מודולריים בגובה שלהם שהם איכותיים מכיוון שלאורך זמן חלק מכיסאות הבר עשויים להישחק מבחינת מנגנון ההגבהה שלהם מה שבא לידי ביטוי בכך שתשבו על הכיסא ולעיתים הוא פשוט ירד מטה.

שימו לב גם לכמה כיסאות אתם צריכים. אם זה לא השולחן אוכל המרכזי שלכם אולי לא תצטרכו הרבה כיסאות ותוכלו לחסוך מקום רב במטבח שלכם.

 

מה צריך להיות על השולחן

מה צריך להיות על השולחן? התשובה היא כמה שפחות. שולחן הבר בדרך כלל קטן יותר משולחן אוכל רגיל ורצוי שיהיו עליו רק דברים חיוניים.

באוליווד רהיטים תוכלו למצוא רהיטים שיוכלו להתאים לשולחן הבר שלכם.

 

סוף דבר – הרהיטים שתבחרו כדי ליצור בר בבית שלכם

אז כמו שציינו, הרהיטים הכי חשובים לבית שלכם כאשר אתם רוצים שיהיה לכם שולחן בר אלו כיסאות הבר. תעשו את ממחקר השוק שלכם אחר כיסאות בר בעלי אופי ועיצוב המתאימים לצרכים שכם.

תתייחסו לפרמטרים של נוחות, כמות, נראות וגובה הכיסאות. תסתכלו בחנויות הרהיטים ותראו בעיניים שלכם מה באמת עשוי להתאים עבורכם. חשוב כמובן שתנסו את הכיסאות השונים בעצמכם ותוודאו שיש אחריות על הכיסאות ושהם באיכות טובה.

 

שולחן וכיסא מגניבים לבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה