נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל השיטות המתקדמות לביצוע מעקבים אחר בן או בת זוג

העין

בגידה, פגיעה באמון, שקרים ואפילו ביצוע עבירות או מעשים לא מוסריים פוגעים אנושות ביחסים הרומנטיים וכשהם נחשפים, הם מחסלים את הקשר לחלוטין ומביאים עמם הרבה סוגיות משפטיות, אנטגוניזם וכמובן שברון לב ונזקים איומים. על פי מחקרים אחרונים שהתבצעו בקרב משרדי חקירות בישראל – כ-30% מהזוגות נמצאים במצב שבו אחד משניהם בוגד ומכחיש את הדברים במקביל. החוקרים יכולים לספק ראיות מוצלחות לגבי האמת מאחורי מעשי בני הזוג ולגרום לצד הנפגע לקבל החלטה מושכלת. אז כיצד הם באמת עושים זאת? לפניכם כל האמצעים הטכנולוגיים הכי מבריקים, מעניינים ושימושיים שבהם משתמשים החוקרים כדי לחשוף את בני הזוג הבוגדים:

 

טכנולוגיות המעקב היעילות ביותר:

מכשיר האזנה – הטכניקה המפורסמת שקיימת במספר רב של אמצעים, מעטי כתיבה ועד התקנים ביתיים, כאשר הנפוץ מביניהם הוא כרטיס סים שעונה באופן "שקט" לשיחות שמתבצעות למכשיר וללא השמעת רעשים.

Spyphone – דרך מקובלת נוספת היא מכשיר סלולרי מצותת, שמספק שמע סטטי במקום אחד בלבד ולכן מהווה חיסרון מסוים.

מכשירי מעקב – כיום ניתן לאתר ולאכן מיקומים על פי התקן המתמגנט לחלקו התחתון של הרכב. לחלק מהדגמים קיים מיקרופון להאזנה במקביל.

מצלמה נסתרת – המצלמות מהדור הנוכחי הן זעירות וסמויות שניתן למקם על חפצים שונים ולתזמן לזמני עבודה מוגדרים מראש.

תוכנת ריגול אפליקטיבית – בשנים האחרונות פותחו מספר אפליקציות המאפשרות התקנה מהירה בסלולרי וסחיטת מידע ממנו לנייד אחר, לרבות העתקת הודעות, הקלטות, צפייה במסרי פייסבוק, בתמונות ועוד.

 

כיצד מבצעים מעקבים חוקיים?

אחת השאלות החשובות שמתעוררות עוד לפני ביצוע החקירות, היא מה עתידן של הראיות שיסופקו והאם הן עלולות להיות בעלות השלכות משפטיות? האם למשל, אישה ששלחה חוקר פרטי לצלם את בעלה הבוגד וקיבלה לידיה תיעוד חושפני במיוחד, כעת חשופה לתביעה מצד המאהבת בגין הפרת פרטיותה? האם גבר יכול על פי חוק לספק הקלטות שיחה של אשתו על מנת שהדבר יסייע לו במאבקי המשמורת על הילדים? מה נחשב לראיה קבילה וחוקית ומה נמצא בתחום האפור?

ובכן, חשוב לזכור שהטכנולוגיה מסוגלת לנהל מעקבים יעילים ביותר אך היא לא חפה מחסרונות. חלק מהמכשירים יסייעו לנפגעים לחשוף את האמת וחלקם יהיו קבילים משפטית. בגזרת האמצעים הקבילים והחוקיים נמצאים הקלטות שהמקליט הוא אחד הצדדים בשיחה, האזנה לאנשים הנמצאים בסמוך, ביצוע מעקבים ע"י חוקר פרטי בלבד, איסוף מידע מהרשת וממכרים, צילום תמונות והתקנת תוכנת איכון לתוך הנייד. בתחום הפסול נמצאים האזנות סתר, שימוש במעקבי GPS, הטמנת מכשירי הקלטה לאחרים ופלישה למכשיר הסלולרי.

בשורה התחתונה, השיקול נשאר אצלכם אך חשוב שהוא יהיה כפוף להתייעצות משפטית עם עורך דין וכמובן לזו מטעם משרד החקירות. ככל שהמעקב מבוצע לשם השגת ראיות משפטיות, ייתכן שחלק מהאמצעים כלל לא יהיו קבילים ויש לקחת זאת בחשבון.

איש עוקב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי מדריכים