נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השימוש בנרות ריחניים בתרגולי מדיטציה

נרות ריחניים

תרגול מדיטציה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ביותר בקרב הסובבים אותנו. לעיתים נדמה לנו כי המזרח התקרב מעט אל המערב ואפשר לישראלים רבים ליהנות מתרגול שמרגיע את הנפש והגוף. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את תרגולי המדיטציה מקרוב, כדי להציג בכל מדריך את הכלים שיביאו לתרגול מיטבי. הפעם, יצאנו לבדוק את השימוש בנרות ריחניים וחזרנו עם כל המידע החיוני בנושא.

 

נרות ריחניים – מדוע משתמשים בהם בתרגולי מדיטציה?

נהוג להשתמש בנרות ריחניים במהלך תרגולי מדיטציה בגלל שאלה נמצאו כאפקטיביים. מי שמתרגלים תוך שימוש בנרות אלו, ציינו בפנינו כי הם מאפשרים להיכנס אל האווירה בקלות יחסית. בדקנו כמובן למה הבחירה היא דווקא בנרות ריחניים ולא בנרות רגילים והתברר לנו כי בחירה בריחות עדינים, מביאה לא פעם להרפיה של הגוף. אם אתם מתכננים לתרגל בקרוב מדיטציה, כדאי שתכירו ב – 2 האפשרויות שיאפשרו לכם להוסיף אווירה נינוחה.

נרות ריחניים

איך אפשר להשתמש בנרות ריחניים בתרגולי מדיטציה? אפשרות מספר 1: באמצעות הדלקת נר בודד

אם אתם מתרגלים לבד את המדיטציה, כדאי שתעשו שימוש בנר ריחני אחד. מי שמתרגלים באופן קבוע ציינו בפנינו כי הדלקת נר ריחני בודד מביאה לתוצאה הרצויה. ראוי לציין כי מדובר בהמלצה בלבד. שכן, אם תבחרו להשתמש במספר רב של נרות, תוכלו לעשות זאת, רק חשוב שתכירו בכללי הזהירות שיצוינו בפניכם בהמשך.

 

איך אפשר להשתמש בנרות ריחניים בתרגולי מדיטציה? אפשרות מספר 2: באמצעות הדלקת כמה נרות בו זמנית

מי מכם שמעבירים תרגולי מדיטציה לקבוצות צריכים להדליק כמה נרות. ההמלצה היא להדליק מספר נרות שזהה למספר המתרגלים בחדר. אנו מוכרחים להודות שיצא לנו לתרגל עם נרות ריחניים כחלק מקבוצה לפני שכתבנו את המדריך והרגשנו את אווירת הנינוחות ששררה בחדר. כך שאנו ממליצים לכם ליישם את אפשרות זו במידה ואתם מתרגלים בקבוצה.

נרות ריחניים

הקפידו לשמור על זהירות

קוראים יקרים, חשוב מאוד שתקפידו על כללי הזהירות בעת השימוש בנרות ריחניים. ההמלצה של המומחים היא לשים לב להנחיות הבאות:

  1. להניח את הנרות במקום בטוח (לא על קצה של שולחן או מדף)
  2. להדליק את הנרות בזמן שיש אור בחדר
  3. לבדוק שהמתרגלים לא מתקרבים אל הנרות או נוגעים בהם לפני ואחרי התרגול

אם יש לכם אסיסטנטים שמצטרפים אל התרגול, כדאי שתבקשו מהם להביט בנרות בזמן שכולם מתרגלים. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שיש מי ששם עין ומטפל בנרות בעת הצורך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את השימוש בנרות ריחניים במהלך תרגולי מדיטציה. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם אותו על הצד הטוב ביותר. אנו מאחלים לכם שתמשיכו לחפש אחר אינפורמציה שתקדם אתכם בחיים ושיהיה תרגול נעים ומניב.

נרות ריחניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי