נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השלב הבא: למה כדאי לשדרג מאייפון 13 לאייפון 14

השלב הבא למה כדאי לשדרג מאייפון 13 לאייפון 14

מכשירי הטלפון של חברת אפל הם לא משהו שאפשר להיפרד ממנו. ברגע שקניתם פעם אחת את מכשיר האייפון, סביר להניח שכבר לא תוכלו לחזור אחורה ולעשות שימוש במכשירים אחרים. עם זאת, לא כולם מבינים מה בדיוק ההבדל בין המכשירים של החברה, והאם באמת כדאי לשדרג לדגם החדש. אנחנו כאן כדי לספר לכם למה כדאי לעבור למכשיר האייפון 14.

 

האייפון החדש

אייפון 14 הוא מכשיר הטלפון החדש ביותר של חברת אפל. המכשיר מביא לכם את כל מה שחברת אפל יודעת לעשות, עם הטכנולוגיה החדשה ביותר. אם יש לכם את מכשיר האייפון 13, שגם הוא כמובן מכשיר נהדר, אתם עלולים לשאול את עצמכם האם באמת כדאי לבצע שדרוג ולעבור למכשיר החדש. אנחנו כאן כדי לספר לכם כל היתרונות שיש לאייפון 14, ואמורים לשכנע אתכם לעבור אליו.

האייפון החדש

מעבד חזק יותר

הנתון הראשון הוא משהו שאנחנו לא תמיד נותנים עליו את הדעת בקנייה של מחשב או טלפון אולם חשוב להיות מודעים אליו. המעבד הוא מה שלמעשה נותן למכשיר את יכולת הפעולה שלו, ובאייפון 14 חברת אפל הטמיעה מעבד עוצמתי במיוחד. המשמעות הישירה של זה היא שהתפעול של המכשיר הוא הרבה יותר מהיר, והוא מסוגל לבצע פעולות מורכבות בזמן קצר יותר.

מעבד חזק יותר

מצלמה איכותית וחדה

מכשירי האייפון תמיד היו ידועים במצלמה האיכותית שיש להם, אולם באייפון 14 המצלמה הזו הגיעה לרמה גבוהה יותר. המצלמה של האייפון מורכבת משתי מצלמות אחוריות שמספקות תמונה חדה במיוחד. החברה לא רק שדרגה את המצלמות עצמן אלא גם צילום הוידאו עבר שדרוג רציני כאשר תוכנה מיוחדת מונעת רעידות וקפיצות במהלך הצילום.

 

סוללה טובה

למרות היתרונות הרבים שהיו למכשירי האייפון במהלך השנים, הסוללה תמיד נחשבה לנקודת תורפה של חברת אפל. אם אתם רוצים להנות מסוללה חזקה יותר עם אפשרויות טעינה מתקדמות, האייפון 14 מביא את זה ובגדול. החברה עשתה מאמצים גדולים על מנת לשפר את הסוללה, וגם אם היא עדיין לא תיתן לכם לעבוד כמה ימים ברצף, סביר להניח שיום עבודה אחד בהחלט יהיה לכם.

 

נפח אחסון

אם יש לכם אייפון 13, יכול להיות שנפח האחסון של המכשיר לא מספיק גדול. במקרה שבו המכשיר שלכם כבר מלא, אתם בכל מקרה צריכים למצוא פתרון לבעיה הזו. ההצעה שלנו היא פשוט לעבור לאייפון 14 עם נפח אחסון גודל יותר. המעבר בין המכשירים לא מסובך, ובלחיצת כפתור כל המידע שיש לכם בטלפון הישן יעבור לחדש, ובנוסף תוכלו להנות מנפח אחסון ריק לדברים חדשים.

 

לסיכום

האייפון 14 הוא מכשיר הטלפון הטוב ביותר של חברת אפל. אם תקנו את המכשיר תוכלו להנות ממעבד עוצמתי, מצלמה איכותית שלא נמצאת באף מכשיר אחר ושדרוג של הסוללה ונפח האחסון של המכשיר.

השלב הבא למה כדאי לשדרג מאייפון 13 לאייפון 14

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סמארטפונים
שלושה אייפונים
מדריך טלפון נפל למים

אם הטלפון הנייד שלכם נפל למים זה לא נעים, אבל זה ממש לא אומר שאלפי השקלים שהשקעתם ברכישתו ירדו