נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5  חברות קייטרינג מומלצות ברעננה

עמדת מזון

מתלבטים באיזו חברת קייטרינג לבחור? רוצים לעשות אירוע מיוחד וחשוב לכם שהאוכל בו יהיה משהו שאי אפשר לשכוח? אם כך, אתם בהחלט צודקים, כי ברוב האירועים האוכל הוא העניין המרכזי והחשוב ביותר.

כיצד בוחרים חברה טובה של קייטרינג בעיר?

אין ספק שאם תעשו חיפוש קצר בגוגל תגלו שיש הרבה יותר מחמש חברות קייטרינג טובות ברעננה. עם זאת, האם כל החברות שאחרים ממליצים עליהן באמת טובות? ומה הופך שירותי קייטרינג ברעננה מסוימים לטובים יותר לעומת אחרים? אם גם לכם יש הרבה דילמות בנושא, דעו שאתם לא לבד. בפועל אין זוג שהיה רוצה להפיק חתונה או בר מצווה לילד ולא היה רוצה להמם את האורחים עם אוכל נהדר, מה שמעורר את השאלה כיצד באמת בוחרים חברת קייטרינג טובה? מעבר לרשימת החברות המומלצות, שבהחלט כדאי יהיה לאתר לעיין בה, אנחנו ממליצים לכם גם לבדוק כמה שיותר פרטים.

במנת בשר

הפרמטרים הכי חשובים שיש לבחירת חברת הקייטרינג שלכם

אם מעולם לא הזמנת שירותי קייטרינג לאירועים, או שאולי הזמנתם אך לא יצאתם מרוצים ואתם מחפשים היום חברה אחרת, כדאי יהיה לפעול בהתאם לקריטריונים הבאים:

 

  • הוותק של חברת הקייטרינג – ממתי היא קיימת ועוסקת בתחום?
  • היקף העבודה – האם מדובר על חברה שיכולה באמת להתמודד עם קייטרינג למספר האנשים הדרוש לכם?
  • ההמלצות – האם זו חברת קייטרינג שיש לגביה לא מעט המלצות לאורך השנים?
  • האוכל – עד כמה התפריט מגוון? והאם גם האורחים הצמחונים ימצאו משהו לאכול בין המנות השונות?
  • הכשרות – האם מדובר על חברת קייטרינג כשרה, והאם זה נתון משמעותי מבחינתכם?

 

בנוסף, חשוב מאוד לדבר עם בעלי הקייטרינג מראש, עוד לפני שלב החתימה על החוזה, ולהבין על מה בדיוק אתם משלמים. האם גם השתייה כלולה במחיר? והאם גם המשקאות האלכוהוליים כלולים בהצעה שאתם מקבלים או שיהיה עליכם לשלם על כך בנפרד? יש להתייחס, כמובן, גם לקינוחים, כי אפילו אם אתם לא אנשים שאוהבים מתוק, בהחלט יכול להיות שעבור חלק מהאורחים שלכם זו דווקא גולת הכותרת.

כמה בסופו של דבר תשלמו?

כמובן שהפרמטר הנוסף שיעזור לכל אחד מאיתנו לבחור את שירותי הקייטרינג שבהם הוא מעוניין, זו גם שאלת המחיר. אילו הייתם מזמינים היום אינסטלטור יפו, באמת הייתם מוכנים לשלם לו כל סכום שהוא היה דורש? התשובה היא בפירוש לא. לכן גם במקרה של הזמנת שירותי קייטרינג, בין אם מדובר על קייטרינג של דוכני מזון ובין אם מדובר על קייטרינג עם הגשה, זו לא חובה לשלם סכום מופקע. כדאי לדעת שגם אם אתם בוחרים באופציית הקייטרינג החלבי וגם אם אתם בוחרים בכל אופציה אחרת של שירותי קייטרינג, מומלץ לעשות השוואת מחירים. דברו עם כמה חברות, קבלו הצעות ברורות לגבי העלות ובחרו לכם בצורה כזאת חברת קייטרינג עם תעריפים סבירים.

לעוד פרטים לחצו כאן: https://www.amit-ortho.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא על האש
חדר בעיצוב אישי
חדר שינה יהודי

.חדר שינה יהודי, נכלל כחלק מהשירותים השונים אשר חברות רהיטים מעניקות ומציעות למגזר הדתי .חדר שינה יהודי מכיל את

סוגי בשר שונים
גריל גז משוכלל לבית החדש

חושבים איך הגינה תהפוך להיות כמה שיותר שימושית? נמאס לכם מזה שבכל פעם כשאתם מזמינים חברים לעשות ברביקיו למעשה