נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

9 חומרי גלם מודרניים לשיפוץ המטבח

אבן קיסר

עולם עיצוב המטבחים מתעדכן משנה לשנה. דברים מתעדכנים, עיצובים הופכים לישנים וחומרי הגלם העמידים, נשארים. כאן ריכזנו עבורכם את רשימת חומרי הגלם המובילים לשיפוץ המטבח. כי אם כבר משפצים, למה לא להכניס חומר גלם מודרני ואיכותי יותר ממה שהיה קיים? מוזמנים להכיר אותם.

 

זכוכית משולבת במטבח

המבינים בסטייל מביננו כבר שמעו על מטבח זכוכית שהוא הדור החדש של המטבחים. הזכוכית היא חומר טבעי המשדרג כל מטבח. מדובר בעבודה יקרה יותר מעבודת עץ רגילה ולכן היא תהיה נפוצה אצל מחפשי היוקרה. ניתן לשלב מגוון גוונים כצבעי זכוכית ולהנות מעולם מגוון וחדשני של רעיונות עיצוביים. אתר הבית של מטבחי דניאל עשיר בסגנונות עיצוב באמצעות מטבחי זכוכית. כנסו להתרשמות.

 

מטבח עץ מלא

עץ מלא הוא חומר גלם איכותי ביותר שמשתמשים בו לבניית דלתות מטבח ולעיצוב דלתות מסוגננות בעיצוב כפרי ומסוגנן. עץ מלא מתאים לעבודה ככה, איך שהוא בצורתו הטבעית, ללא עיבוד של הדבקות וכדומה.

 

מטבח מעץ סנדוויץ'

עץ סנדוויץ' הוא חומר זול יחסית והוא מאפשר קבלת תוצאות יפות ומרשימות. עץ זה מתאים לבניית ארונות מטבח ומדפים שונים לחלל המטבח. מדובר בחומר נפוץ המשמש כל נגר מזדמן לבניית ארונות מכל סוג שהוא. באופן כללי, עץ סנדוויץ' עמיד בסביבת מטבח לח וכדומה.

 

מטבח המשלב MDF

מדובר בחומר מעובד של עץ טחון המודבק לפלטות עץ חזקות ועמידות. יחד עם זאת, בחומר זה נעשה שימוש לבניית דיקטים, דלתות מטבח ולא יותר מכך.

 

מטבח סיבית

עץ סיבית הוא לא עץ מומלץ לשיפוץ המטבח. אומנם מדובר בחומר זול, אך אם הוא לא עמיד, הוא לא יצדיק השקעה. עץ הסיבית לא עמיד בלחות גבוהה ולכן הוא לא יתאים לסביבת מטבח.

 

חומרי גלם מובילים של משטחי עבודה

משטחי השיש במטבח גם הם עשויים להיות מחומרי גלם שונים. החומרים המובילים כוללים שיש, אבן קיסר וגרניט פורצלן.

 

אבן קיסר

אבן קיסר היא המצאה ישראלית של עיבוד אבני קוורץ. אבן זו זולה ומוצלחת. היא פרקטית, זולה אך איכותה בהתאם. היא לא עמידה בפני חום גבוה והיא עלולה לספוג כתמים או שריטות ולהתבלות מהר.

 

שיש

שיש מיוצר מאבן שיש שנחצבה כך ועובדה למשטח חלק ומבריק. פלטות שיש הן יקרות אך הן מוסיפות למטבח חן מיוחד ומרחיב נפש.

גרניט פורצלן

גרניט פורצלן

גרניט פורצלן מחשבת לעמידה יותר בפני שריטות וכתמים לעומת השיש היקר והנפוץ. יחד עם זאת, משטחי גרניט מתאימים לעיצוב מטבחים רבים ולכן הם הפכו לפופולאריים כל כך.

 

שיש נירוסטה

מטבחים תעשייתיים רבים עושים שימוש במשטחי נירוסטה כדי להתמודד עם הלחות הגבוהה וכמות הניקיונות הנדרשת. משטח נירוסטה ניתן לניקוי בקלות רבה, הוא לא ניזוק מחומרי ניקוי, ניתן לחתוך עליו מבלי ליצור שריטות והוא מהווה חלופה מושלמת למשטח שיש כאשר יש צורך בפרקטיות ופחות ביופי.

מטבח עץ מלא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה