נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוקר פרטי גירושין – כך הוא יוכל לעזור

זוג בהליך גירושין

גירושין הוא הליך לא פשוט בכלל, שבמידה ומגיע לבית המשפט, לסכסוכים ולאי הסכמות, נהיה באמת מתיש מנטלית וגם עסק לא זול בכלל. לכן במידה ואתם נמצאים במקום כזה, עליכם לצייד את עצמכם בכל ההגנה האפשרית שתבטיח עבורכם תוצאות הוגנות וטובות שיבטיחו שלא תיפגעו מן התהליך הזה יותר ממידת ההכרח. לכן, רבים כיום פונים לחוקר פרטי לגירושין, שמוסמך לדאוג לאינטרסים של הלקוח ולעזור לו להשיג תוצאות הוגנות וטובות במשפט. להגיע למצב של גירושים וסכסוכים זה בהחלט מצב לא נעים – אך במידה ואתם כבר שם, דאגו לצאת מן המשפט והתהליך בצורה הנוחה ביותר. לפניכם כל מה שצריך לדעת על חוקר פרטי לגירושין ועל איך יכול לעזור.

 

למה עוזר לשכור חוקר פרטי לגירושין?

תהליך הגירושים הוא חשוב ביותר מאחר ובתהליך זה הכל מונח על הכף. הליך הגירושים יקבע את עתידכם ועשוי לפגוע בכם וברצונותיכם. לכן, במקרים בהם מתנהל מאבק בגירושים חשוב לשכור חוקר פרטי כדי שיעזור לכם להוציא את התוצאות הטובות ביותר. לפניכם הסעיפים העיקריים שתהליך הגירושים מסכן ושהחוקר הפרטי יכול להשיג עבורכם:

  1. כסף – סיומו של המשפט יקבע את עתידכם הכלכלי ועשוי לשנות את שגרת חייכם באופן מהותי. לכן, כל ראיות שתביאו על ידי חוקר פרטי, עשויות לגרום לבית המשפט להטות את ההחלטה לטובתכם, החל משינויים בכסף הפרטי שלכם ועד מזונות לאישה ומזונות לילדים.
  2. משמורת – מטרת הליך הגירושין היא בין היתר לקבוע משמורות על הילדים במידה ויש. זו אולי ההשלכה הגדולה והקריטית ביותר בהליך הגירושים. החלטה נגדכם עשויה לגרום לבית המשפט למנוע ממכם לראות את ילדכם או לראות אותם פחות מגרושכם או גרושתכם. לכן חשוב לצלוח את הליך הגירושים, עזרתו של חוקר פרטי תעזור לכם למצוא מידע שיעזור לקבוע את העובדה כי לעומת הצד השני אתם ראויים בהחלט לקבל משמורת.
  3. השגת צדק וסיפוק – במידה וחוויתם פגיעה מבן הזוג שהביאה לגירושים, בין אם בגידה, אלימות, או הונאה כלכלית, מגיע לכם צדק בבית המשפט ומגיע לכם להוציא את האמת לאור. החוקר הפרטי יעזור לכם באופן יעיל ואיכותי להשיג את הראיות הדרושות לכם.

 

מה החוקר הפרטי חוקר? באיזה תחומים הוא מומחה לסיוע?

החוקר הפרטי מוסמך לחקור מספר של תחומים שקריטיים לתהליך הגירושים ולהשגת מטרותיכם ולהשגת ניצחון במשפט בתחומי כסף מזונות ושאר ההחלטות הקריטיות הנקבעות בהליך הגירושין. לעוד פרטים לחצו על הלינק ibpi.org.il. לפניכם מספר קריטריונים בהם מתמחה החוקר הפרטי:

 

חקירת בגידה

במידה ואתם חושדים בבגידת זוגכם, החוקר הפרטי מוסמך לחשוף אותה ולספק ראיות קבילות לבית המשפט.

 

חקירה כלכלית

במידה ובן או בת זוגכם מסתיר ממכם ומהמשפט כסף או רכוש כדי למנוע את שיתופכם עמו, החוקר הפרטי מוסמך לחשוף את ההסתרה ולהשיג ראיות כדי שתוכלו לקבל זכויותיכם.

 

השגת ביטחון

במידה ובן או בת זוגכם מסכנים אתכם או את ילדכם, החוקר הפרטי יכול לערוך חקירה בהתאם וכך להביא ראיות שיבטיחו שבית המשפט ידאג לביטחונכם.

 

זוג אצבעות מאשימות בסכסוך בין בני זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות
חקירות
האם חוקי להאזין בנייד?

טלפונים ניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. אנחנו משתמשים בהם כדי להישאר מחוברים עם יקירינו, לגשת לאינטרנט