נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חתול מלכותי – 3 טיפים לבחירת אוכל לחתול מפונק

חתולים אוכלים

לא פעם אנו שומעים על מכרים או קרובי משפחה שיש להם חתול מלכותי. כזה שמתפנק ומצריך בחירה דקדקנית של אוכל, צעצועים  וחול. אם נכנסתם לסטטיסטיקה וגיליתם שיש לכם חתול שהיה בגלגול הקודם חלק ממשפחת המלוכה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם 3 הטיפים שיאפשרו לכם להתמודד בקלות עם בחירת אוכל שתתאים לו כמו כפפה ליד.

 

תכירו תחילה את המומחים שליוו אותנו

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב עם מומחים שבקיאים בבחירת אוכל לחתולים מפונקים. אתם וודאי תוהים במי מדובר. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם כי אלו אנשים שיש להם בעצם חתולים מפונקים. הגענו אליהם לאחר שמצאנו פורום שמאגד מספר רב של בעלי חתולים כאלו. הפורום הזה משמש להם כסוג של קבוצת תמיכה. שכן, ניתן להתייעץ שם בכל הנוגע לטיפול בחתולים מפונקים ומלכותיים. ניצלנו את הבמה וביקשנו מהנוכחים לתת לנו טיפים בבחירה של אוכל לחתול שכזה. שכן, מדובר בבחירה לא קלה שעשויה לקחת זמן ממושך אם אין לכם רקע בנושא. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 30 טיפים ובסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 הטובים ביתר.

 

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכם לבחור אוכל לחתול מלכותי בקלות: תערכו מפגש עם בעלי חתולים נוספים

 אם הגעתם אל המדריך הנוכחי, סביר להניח שמצאתם את עצמכם קונים לפחות 2 או 3 סוגי אוכל לחתולים שהתברר לכם בסופו של דבר שהחתול המלכותי שלכם לא מתחבר אליהם בכלל. כך שיש לכם כעת שקיות שעומדות מלאות ללא ביקוש. כדי שתוכלו לצאת מהסיטואציה על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לארגן מפגש עם עוד 4 – 5 בעלי חתולים ולהחליף ביניכם אוכל. כך לכל אחד מכם יהיו כמה סוגים של אוכל וניתן יהיה לבדוק מהו האוכל המתאים ביותר עבור החתול שלכם.

 

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכם לבחור אוכל לחתול מלכותי בקלות: תבדקו מהו האוכל הנפוץ ביותר

 תמיד יש מותר מזון מסוים שנחשב לטוב ביותר. אלו שסייעו לנו אמרו פה אחד כי רוב החתולים בוחרים לאכול את המותג רויאל קנין לחתולים. אם אתם רוצים להקל על עצמכם – כדאי שפשוט תנסו להציע לחתול שלכם לטעום מהמזון של רויאל קנין. מי יודע? אולי ייחסך מכם כאב ראש רציני.

 

הטיפ ה – 3 שיאפשר לכם לבחור אוכל לחתול מלכותי בקלות: אל תתייאשו

אם אתם מרגישים שנמאס לכם לחפש אוכל לחתול המלכותי שלכם ואתם רוצים לעבור לתת לו מזון אחר, כמו למשל:

  • גבינה
  • חלב
  • עצמות ושאריות

כדאי שתעצרו לרגע ותדעו שיש לכם פה למעלה 2 טיפים ממש טובים. אל תתייאשו, אתם תגיעו לזה ממש בקרוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך לבחור אוכל לחתול מלכותי. כעת, כשיש לכם את הפרטים, עליכם רק ליישם אותם. שיהיה בהצלחה!

קערת אוכל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים וטיפים