נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ייעוץ משכנתא מקצועי – האם קשה למצוא?

אישה עם מחשב נייד

זה הרי ידוע שכל אדם שמתכנן ליטול משכנתא בשלב מסוים בחייו צריך למצוא ייעוץ משכנתא מקצועי. העניין הוא, שלא כולם יודעים איך למצוא ייעוץ משכנתא שכזה והאם מדובר בהליך קל או קשה. כדי לפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד, יצאנו לפגוש 3 אנשים שמצאו יועץ משכנתא מקצועי וביררנו איתם איך הם עשו זאת והאם זה היה הליך קשה, להלן כל הפרטים שקיבלנו:

 

רקע אודות האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנגיע לנושא שלשמו התכנסנו כאן היום, חשוב לציין כמה מילים אודות האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר ב-3 זוגות נשואים. שניים מהם עם ילדים והזוג השלישי ללא ילדים. הזוגות הללו הסתייעו ביועץ משכנתא מקצועי בשנים האחרונות והם ציינו בפנינו שהם היו מרוצים מאוד מהייעוץ. לדבריהם, אם הם לא היו לוקחים את הייעוץ הזה, הם היו עלולים למצוא את עצמכם בתסבוכת כלכלית קשה, מכיוון שהם תכננו לקחת משכנתא אחרת לגמרי מזו שבחרו לאחר הייעוץ. רוצים לדעת האם היה להם קשה למצוא ייעוץ שכזה? תקראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

האם היה קשה למצוא ייעוץ משכנתא מקצועי?

שניים מהזוגות ציינו שהם לא חוו קושי במציאת יעוץ משכנתא מקצועי. לדבריהם, הם ערכו חיפוש באינטרנט והגיעו לכתובת הבאה: https://www.vider.co.il. דרכה הם הגיעו ליועץ המשכנתא שליווה אותם בתהליך. כששאלנו אותם כמה זמן לקח להם להגיע אל יועץ המשכנתא המקצועי הזה, הם אמרו שלקח להם בין כמה דקות לשעה (מכיוון שהם גלשו באתרים נוספים של ייעוץ משכנתא). הזוג השלישי ציין שלקח להם די הרבה זמן למצוא שירותי ייעוץ משכנתא מקצועי והם מצאו את עצמם משקיעים בחיפושים לפחות מספר ימים. כדי להקל עליכם בחיפוש אחר שירות ייעוץ משכנתאות מקצועי, שאלנו את הזוגות מהי ההמלצה שלהם.

 

מה ההמלצה שלכם לאלו שמחפשים ייעוץ משכנתא מקצועי?

הזוגות אמרו שיש להם כמה המלצות שיקלו עליכם בעת החיפוש. להלן ההמלצות הללו:

 

  • קודם כל תפנו לקרובי משפחה שלכם

לדבריהם של הזוגות, בני המשפחה הם אלו שדואגים לכם והם יעשו כל שביכולתם כדי למסור לכם פרטים מהימנים ומדויקים. לכן, ההמלצה היא לפנות תחילה לקרובים ולשאול אותם אם הם נעזרו בשירותי ייעוץ משכנתא מקצועי לאחרונה. אם כן, כדאי שתבקשו מהם מספר טלפון או כתובת אימייל.

 

  • תערכו חיפוש בגוגל

הזוגות אמרו שאם אין לכם קרובי משפחה שנעזרו בייעוץ משכנתא מקצועי, אתם יכולים להיעזר בגוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר. כדי לעשות זאת, אתם צריכים לכתוב "ייעוץ משכנתא מקצועי" בגוגל ולראות מהן התוצאות שעולות. לאחר שתבחרו ביועץ מסוים, תבדקו מהן הביקורות שנכתבו עליו בגוגל ותבחרו בהתאם.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת כדי לבחור ייעוץ משכנתא מקצועי בקלות. אנו מאחלים לכם שההליך יעבור במהירות ובקלות, שיהיה בהצלחה!

כסף ושעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות