נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 יתרונות של מחסן יד 2 על מחסן חדש

מוצרים לבית

כל סוג מחסן, לא משנה אם מדובר על מחסן חוץ או פנים, הוא פתרון נפלא לסדר וארגון, שמביא הרמוניה לבית שלנו.

אבל, כדיי שזה באמת יעבוד כך חשוב לבחור את המחסן שלנו כראוי ובאופן מדויק לצרכים שלנו.

רוב האנשים אכן מסכימים לעובדה זו ולכן גם חושבים שחובה לרכוש אך ורק מחסן חדש מיד ראשונה בחנות – אך ההפך הוא הנכון.

רכישה של מוצר כלשהו ביד שניה זה בעצם צעד מאד נפוץ ואנחנו עושים זאת כמעט בכל תחומי חיינו, החל מרכישת רכב, תנור או מכונת כביסה יד 2 – אז למה לא גם מחסן? נמצא כי רכישת מחסן מיד שניה זו בעצם החלטה מאד נבונה, כל עוד היא מגובה בבחירה חכמה, שאינה מסתמכת רק על מחיר.

 

  1. מחיר ותקציב

כשאנחנו באים לרכוש מחסנים משומשים איי די גרדן נוכל כמובן לצפות לרוב שיהיה מדובר במחסן מעט מוזל יותר, אבל בכל מקרה עלינו להצטייד בתקציב ראשוני כלשהו, במיוחד היות ולפעמים המחיר הוא לא באמת יותר זול כי האדם המוכר נותן לנו מחסן שהוא הרגע קנה אך לא צריך בפועל. לצד התקציב, מומלץ לעשות סקר על מנת להבין כמה בדרך כלל עולה המחסן שאנחנו רוצים.

אבל, סך הכול ולרוב אכן נגלה שמחסן מיד שניה הוא מקור עצום לחיסכון. מחסן הוא פריט פרקטי לבית או לגינה, אבל הוא לא בהכרח פריט עיצובי מאד עיקרי ולכן אין ממש דרישה בלהשקיע בו מחשבה מעבר למיקום פרקטי וגודל. לכן רכישה דרך יד שניה היא מאד משתלמת.

 

  1. מטרה

לא תמיד המחסן שאנחנו צריכים הוא לטווח ארוך, או שבעצם מדובר במחסן יחסית קטן שאנחנו צריכים ושאינו הולך להוות דבר מאד דומיננטי בבית. בהתאם לכך, אין שום סיבה לא לבחור במחסן יד 2. נוכל למצוא מחסנים כמעט חדשים או לגמרי חדשים, במחיר מוזל, שיעשו בדיוק את העבודה שאנחנו צריכים.

לעומת זאת, אם אנחנו צריכים מחסן גדול ומכובד לחצר, למשל על מנת להקים של קליניקה קטנה או בתור מקום עבודה שקט, אז אולי מומלץ לפנות לחנות להתאמה אישית של מחסן שעונה על כל הציפיות שלנו.

 

  1. איכות

לבסוף, אין שום הבדל באיכות או בייצור של מחסנים מהחנות, לבין איכותם של מחסנים שנמכרים ביד שניה. תמיד תוכלו לבדוק את הדגמים המוצעים ובהתאם לכך תדעו האם מדובר במחסן מיצרן איכותי או לא. משמע, לאדם המוכר אין כאן אלמנט שמשפיע על איכות המוצר.

 

לסיכום

מחסנים מכל סוג הם מאד אפקטיביים עבורנו ובהתאם למטרה שלנו, כמובן בהתאם לתקציב, נוכל לבחור לרכוש מחסן איכותי ואפילו חדש, גם מיד שניה. מחסן מיד שניה הוא לרוב מוזל יותר ולא נופל מאיכותו של מחסן חדש לגמרי מהחנות.

גינה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה