נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עושים את זה נכון – כך תמתגו את העסק שלכם

למתג את העסק שלך

בניגוד למה שחלק מהאנשים עשויים לחשוב, מיתוג העסק לא עוסק רק בבחירת גרפיקאי עבור יצירת לוגו. בפועל, התהליכים האלו של מיתוג עסקים לוקחים זמן ומצריכים השקעה בכמה זירות שיווקיות ותדמיתיות שונות. מה חשוב לדעת על כך? הנה המידע עם הדגשים הנכונים. 

בכמה מילים פשוטות, מיתוג של עסק עוסק במציאת ה"טון" הנכון למסרים של העסק, כאשר תהליכי המיתוג כוללים גם פיתוח אסטרטגיות הגעה לקהל היעד של העסק. על ידי שילוב של כמה מרכיבי מפתח במיתוג עסקים, אפשר לצלוח את התהליכים האלו בדרכים יותר חסכוניות, יעילות ומדויקות מבחינת מיקוד הקהלים הנחשפים למיתוג. בתוך כך, יש כמה היבטים שחשוב לדעת על מיתוג עסקים, הנה הם:

  1. בחירת חברת המיתוג הנכונה
  2. מיקוד קהלי היעד
  3. יצירת או הדפסת חומרי קד"מ
  4. שיווק ברשתות החברתיות
  5. ייעול שירות הלקוחות

 

אז, מה זה מיתוג לעסקים?

אם לפשט את הדברים, אז בסופו של דבר, מיתוג עסקים זה תהליך שנועד להציג את בית העסק באופן שיגרום לאנשים לשים לב אליו ולזכור אותו. בתוך כך, הכל מתחיל בהגדרה ואפיון ברור של:

  • מי העסק.
  • מה העסק מייצג.
  • למה העסק שונה מהמתחרים שלו.

על קצה המזלג, אלו בעצם הם 3 הפקטורים העיקריים בתהליכי המיתוג לעסקים מסוגים שונים. אפיון הגורמים הנ"ל, זה בעצם מה שיעזור להנחות את כל שאר המרכיבים באסטרטגיית המיתוג של בית העסק.

למתג את העסק שלך

שלב מהותי במיתוג – קד"מ

קד"מ, או קידום מכירות, זהו תהליך שכולל בראש ובראשונה יצירת קשר עם גרפיקאים. במקביל, צריך ליצור קשר עם בית הדפוס הנכון עבור מיתוג עסקי. יש לציין, חלק מבתי הדפוס כוללים בתוכם מחלקות גרפיקה אשר יכולות לסייע לכם בכל צרכי קידום המכירות של העסק.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את סוגי מוצרי הקד"מ שאפשר להפיק, לייצר, להדפיס וכן הלאה. באופן כללי, מוצרי הקד"מ מתחלקים ל-2 סוגים עיקריים. האחד הוא מוצרים שנועדו ללקוחות וקידום מכירות, בעוד שהשני הוא מוצרים הנועדו לשימוש משרדי, חלוקת מתנות לעובדים וקולגות וכו'.

 

מה הליבה של אסטרטגיית מיתוג לעסק?

אסטרטגיית מיתוג מוצלחת לעסק, בכמה מילים פשוטות, היא למצוא את הליבה של מהות העסק. צריך לאפיין את המסר הזה בצורה ברורה ללקוחות, כאשר הדרך להגדרת ליבת העסק כוללת הבנה ברורה לגבי מה שמייחד את העסק מהמתחרים שלו.

לסיכום של עניין, חשוב להבין איך לבדל את עצמכם מעסקים אחרים בענף שלכם, כמו גם לשדר את המסר המקצועי או העסקי הנכונים. אם עושים דברים בצורה הנכונה, התהליך של מיתוג עסקי הופך יעיל הרבה יותר. ולסיום, החשוב מכל, יש לתכנן בקפידה את התקציב לכל התהליך, שעשוי להיות לא מאוד זול.

למתג את העסק שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
מטבעות
כך תתרחבו לחו"ל

העסק שלכם הצליח בארץ וכעת אתם רוצים לעבר ליעד הבא ולהגשים את עצמכם בחו"ל? ברכותיי! זוהי שאיפה מצוינת, אך