נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן למצוא את כלל סוגי הרהיטים במקום אחד?

רְהִיטִים

רכישה של כל סוגי הרהיטים באותו מקום מבטיחה שורה ארוכה של יתרונות: החל מעיצוב הרמוני שבו הפריטים השונים מתכתבים אחד עם השני, דרך חיסכון בהוצאות ועד זמני אספקה מהירים גם של רהיטים שאינם נמצאים במלאי. אז איך משיגים את היתרונות הללו ולמי אפשר לפנות? הנה המדריך המלא

רכישת רהיטים מחייבת השוואה בין סוגים שונים של קטלוגים, דגמים, יצרנים ומשווקים מורשים. כפועל יוצא מכך, רבים טועים לחשוב שהם לא יכולים לקנות את כל סוגי הרהיטים באותו מקום. התוצאה היא בזבוז מאסיבי של זמן ומשאבים, תוך כדי ויתור מצער על שורה ארוכה של יתרונות. בפועל, אין מניעה לקנות ולמצוא את כל סוגי הרהיטים תחת קורת גג אחת.

השאלה היא מה בעצם היתרונות של רכישת כל סוגי הרהיטים במקום אחד. בהקשר הזה, היתרון הכי בולט הוא ללא ספק העיצוב. אם קונים את כל הרהיטים מאותה חנות, מבטיחים עיצוב הרמוני שבו הפריטים השונים מתכתבים אחד עם השני. מלבד העיצוב, גם חומרי הגלם כנראה יהיו דומים. היות וממילא כל קטלוג נשען על סגנון עיצוב מרכזי, עדיף שהרהיטים יגיעו מאותו מקום ולא מכמה חנויות שונות.

 

כמה עולה לקנות את כל הרהיטים ממקום אחד?

עוד יתרון משמעותי שבשבילו שווה להתאמץ ולנסות לקנות את כל הרהיטים במקום אחד הוא כמובן ההיבט הכלכלי. אם קונים את כל הרהיטים באותו מקום, משיגים יכולת מיקוח במשא ומתן ומגדילים את הסיכוי לחיסכון בהוצאות. במקרים כאלה, החיסכון בהוצאות בשום פנים ואופן לא בא על חשבון האיכות של הרהיטים, העמידות וחומרי הגלם. במילים אחרות, האפשרות לקנות את כלל סוגי הרהיטים באותו מקום משנה את כללי המשחק. היא מאפשרת ללקוחות פרטיים להתמקח על המחיר ובעזרתה ניתן לחסוך בהוצאות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

זמני אספקה זריזים – לכל סוגי הרהיטים

אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של רכישת כל הרהיטים באותו מקום בלי להזכיר את זמני האספקה. בזכות האפשרות לבצע הזמנה מרוכזת דרך חברת רהיטים אחת גדולה, מרוויחים את האופציה של זמני אספקה קצרים גם בהתראה של מעכשיו לעכשיו. יתרה על כך, יודעים מראש מתי כל הרהיטים יגיעו. זה חשוב מאוד גם בשגרה ובעיקר אם מתכננים לעבור דירה, לתאם הובלה או לבצע שיפוץ.

אנשים שמבינים את היתרונות של רכישת כל סוגי הרהיטים במקום אחד צריכים ליצור קשר עם חברת אוליווד רהיטים. אנו מציעים לך לחסוך זמן של עמידה בפקקים או בתור, להתייעץ עם המומחים שלנו בכל מקרה של דילמה או התלבטות ולקבל הצעת מחיר מנומקת. מלבד ריכוז כל הרהיטים השווים בקטלוג של אוליווד רהיטים, יש לך עכשיו הזדמנות פז להצטרף אל רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

חנות רהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים