נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת על ניסור בטון

ניסור בטון הוא לא עבודה פשוטה וחשוב מאוד שאיש מקצוע מיומן יבצע עבודה מסוג כזה. אלמנט חשוב נוסף כשמדובר בניסור בטון הוא ענין הבטיחות, מדובר בעבודה עם כלי עבודה כבדים ומסוכנים ולעיתים בתנאי שטח לא אופטימליים ובמקומות שנמצאים עדין בבנייה. עבודה בבטון מצריכה ידע וניסיון ולכן מומלץ לחפש חברה מקצועית שתבצע את העבודה.

 

לא כל אחד יכול

ניסור בטון אינו פעולה שכל אחד יכול לבצע באופן עצמאי ואלה שינסו ינחלו במרבית המקרים כישלון כואב בכיס ובתקווה שלא יחוו כאב פיזי. ניסור בטון דורש ידע מקצועי וציוד ייעודי שצריך לדעת להפעיל בצורה מדויקת ובטיחותית. בקיצור, אל תנסו את זה לבד בבית ולא משנה בני כמה אתם. בטון הוא חומר חזק במיוחד ולכן קשה לעבוד אתו ונדרש ידע וניסיון כדי לעשות זאת כמו שצריך www.a-designer.co.il

 

כלי העבודה

את ניסור הבטון מבצעים באמצעות כלי עבודה כבד יחסית – דיסק יהלום. כמו שידוע יהלום הוא החומר החזק ביותר שנמצא בטבע ולכן ממנו עשוי כלי העבודה אתו ניתן לנסר וגם לקדוח בבטון שהוא חומר חזק מאוד בפני עצמו. כלי עבודה זה הוא למעשה מסור מיוחד ששיני הדיסק שלו עשויות משבבי יהלומים חזקים וחדים במיוחד. עקב משקלו וייחודיותו של הכלי מותר רק לאדם מורשה ובעל ידע לעבוד ולהפעיל כלי זה. מדובר בעבודה שיש בה סיכון וחשוב לדעת זאת.

 

מתי נדרש ניסור בטון?

ניסור בטון נדרש כשצריך לפתוח פתח בקיר עבור חלון או דלת ובמקרים בהם יש צורך להרוס קיר שלם או כשישי צורך לשנות את גודלו של קיר בטון בתוך בית או משרד. חשוב לציין שכדי להרוס קיר בטון דרוש אישור מהנדס בניה שיוודא שלא מדובר בקיר יסוד שמחזיק את המבנה. ניסור או קידוח של קיר בטון שהוא חלק מיסודות המבנה עלול להסתיים בקריסת קירות נוספים ובאסון של ממש.

 

ניסור בטון בשירות הרשות המקומית

מי מאתנו לא ראה פועלים שעובדים בכבישים ומדרכות ומשתמשים במסור כבד שבאמצעותו הם פותחים פתח להכנסת כבלי חשמל, צינורות מים ועוד. אכן, ניסור בבטון אופייני מאוד לעבודות בכבישים ועל מדרכות. לעיתים כשמדובר במבנה לא גדול ומאוד ישן שמיועד להריסה מבוקרת תתבצע העבודה באמצעות ניסור וקידוח בבטון.

 

כמה זה עשוי לעלות?

קשה מאוד לנבא מראש כמה תעלה עבודת ניסור בטון, המחיר תלוי בכמות הניסורים או הקידוחים בבטון שידרשו לכם, בזמן העבודה, בעובי הבטון שיש לנסר ובעוד משתנים שישפיעו על המחיר. לכן, במידה ואתם זקוקים לעבודת ניסור בטון אל תמהרו לסגור איש מקצוע, בצעו סקר שוק, קיימות חברות רבות שיודעות  לעבוד עם בטון ויכולים בהחלט להתגלות פערי מחיר בין חברה לחברה. בשום אופן אל תתפשרו על מקצוענות ובטיחות אבל, שימו לב שלא קורעים לכם את הכיס בגלל עוצמת העבודה.

ניסור בטון באתר בנייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה
שעון קיר מבטון
5 רעיונות למתנת יום הולדת

מחפשים רעיון למתנת יום הולדת מיוחדת ומקורית? הנה כמה הצעות שיכולות להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, כולל