נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם באמת אפשר להרוויח הרבה כסף מנדל"ן באנגליה?

בית

מחפשים אחר השקעות ייחודיות בחו"ל? משקיעים רבים נוהרים אל מחוזות אנגלית בכדי לאתר את השקעת הנדלן הבאה שלהם, ואנחנו כאן כדי להסביר מדוע. מה היא הסיבה שהשקעות באנגלית נהפכו כה אטרקטיביות?

בשנים האחרונות משקיעים מחפשים את הזדמנות הנדלן הבאה שלהם באנגליה, ולא בכדי. אנגליה החלה בפיתוח מחוזות הצפון שלה, תוכנית רחבה אשר כוללת עידוד משקיעים זרים להשקיע בה. תוכנית הפיתוח שהוכרזה לא מזמן, נקראת NORTHERN POWERHOUS והיא כוללת הפחתה משמעותית במס של מפעלים ומשרדים. מהסיבה הזו, חברות רבות בשנים האחרונות מעבירות את המפעלים שלהן לצפון אנגליה.

מדוע כדאי כיום להשקיע בנדל"ן באנגליה?

מעבר להורדת מס של מפעלים ומשרדים, הפיתוח של צפון אנגליה גם כולל פיתוח של התחבורה הציבורית, בנייה של רכבת מהירה מצפון אנגליה אל לונדון ועוד. בתוכנית פיתוח צפון אנגליה, אנגליה גם עומדת להרחיב את נמלי התעופה שלה ונמלי הים, לפתח את מערכת החינוך והבריאות ועוד.

כתוצאה מתוכנית הפיתוח של צפון אנגליה, כיום ניתן ליהנות מהזדמנויות נדלן, כולל השקעה בדיור מוגן. כיום ישנו ביקוש גבוה יותר לנדל"ן באנגליה, בין אם מדובר בצפון אנגליה או בחלקיה האחרים. השקעה בדיור מוגן באנגליה מהווה כיום הזדמנות נדלן מעולה.

מדוע כדאי להשקיע בדיור מוגן באנגליה?

למעשה, מדי שנה ישנה דרישה ל-14,000 מיטות נוספות באנגליה. על פי נתונים סטטיסטיים שונים, רבע מאוכלוסיית אנגליה היא אוכלוסייה בגירה ועד שנת 2050, אחד מכל ארבעה אנשים באנגליה יעבור את גיל 65. כשמדברים על הזדמנויות נדלן באנגליה ובדיור מוגן, יש צורך להפריד ולהבחין בין סוגי הדיור המוגן.

בעוד שאזרחים אנגלים מסוימים יפנו אל שירותי דיור מוגן אקסקלוסיביים, אחרים יפנו אל שירותי דיור מוגן-סיעודי. בעוד שחלקנו ישמעו את המילה "סיעודי" ויעדיפו להתרחק מההשקעה, ישנם לא מעט משקיעים אשר מבינים את ערכה של השקעה זו.

מה לגבי יכולותיהם הכלכליות של דיירים מבוגרים?

חשוב להדגיש, כאשר אתם משכירים דירת דיור מוגן-סיעודי, אתם לא צריכים לקחת בחשבון את יכולותיו הכלכליות של הדייר ששוכר ממכם את הנכס. מדוע? מכיוון ואנגליה מסבסדת חלק גדול מהוצאותיהם הכלכליות של אזרחים מבוגרים-סיעודיים.

כך יוצא למעשה, שיש בידיכם נכס עם דמי שכירות כמעט מובטחים. נוסף על כך שדמי השכירות כמעט בטוחים, השקעה בדיור מוגן באנגליה מהווה הזדמנות אמיתית מסיבות נוספות. אחת הסיבות לכך שכדאי להשקיע בנדל"ן מסוג זה, היא מתוך כך שהדיירים בדרך כלל ישתמשו בנכס שלכם עד יומם האחרון. לרוב, דיירים מבוגרים לא ירצו להתעסק במעברי דירה והובלות, מה שמבטיח לכם דייר ארוך טווח בנכס. בעוד שרכישת נדלן באנגליה כיום מהווה הזדמנות טובה, עדיין ישנו הצורך להיעזר בגורמים הנכונים. במידה ונותרתם עם שאלות או שמא הסתקרנתם, צרו קשר עם מומחי מיסוי וקבלו מענה מקיף.

השקעה נכונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
איך בוחרים מתווך
איך בוחרים מתווך?

בחירת המתווך הנכון לעסקת נדל"ן היא החלטה קריטית שיכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על תוצאות העסקה. לכן חשוב לבחור