נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא תספיקו להגיד "משלוח" והחבילה כבר אצלכם!

קניית מוצר

צריכים לשלוח חבילה או מסמך דחוף מהיום להיום? עם רימון שליחויות המשלוח שלכם כבר יצא לדרך! רימון שליחויות מתמחה בשירותי משלוחים דחופים של בעלי עסקים ומסמכים משפטיים באמינות גבוהה ובאחריות, והמחירים? הכי משתלמים שיש.

 

משלוחים מהיום להיום

בין אם אתם לקוחות פרטיים או בעלי עסקים, מפעם לפעם עולה צורך לשלוח חבילה דחופה או מסמכים חשובים בתוך העיר או מחוצה לה. חברת השליחויות רימון מתמחה משלוחים מהיום להיום מפתח ביתכם ועד לכתובתו של הנמען באחריות ובאמינות. הדבר נכון במיוחד לעורכי דין הנתקלים בדחיפות גבוהה לשלוח מסמכים או חבילות בעלות חשיבות גדולה והחתמת הנמען על מסירתם.

 

איך עושים את זה?

חברת רימון דואגת לתחזוקה גבוהה של כלי הרכב שלה ונעזרת בצוות משלוחנים מיומן, אחראי ומסור הפרוש בכל חלקי הארץ, מערכת לוגיסטית מתקדמת ותודעת שירות גבוהה. במידה ותהיו מעוניינים להעביר משלוח חבילה בארץ תוכלו להיות בטוחים שהיא בידיים טובות עם רימון שליחויות. חברת מנהלת מערכת לוגיסטית יעילה למשלוחים עירוניים ובין עירוניים מהירים בכל חלקי הארץ כדי שהחבילה שלכם תגיע ליעדה בזמן ובבטחה.

 

כיצד אדע שהמשלוח הגיע ליעדו?

בעת הזמנת המשלוח יינתן לכם מספר הזמנה, באמצעות מספר ההזמנה תוכלו להתעדכן כל העת מה הסטטוס שלה. במידה ויש בכך צורך תוכלו לבקש מן השליח לדאוג להחתמת הנמען על אישור מסירה כדי להסיר כל ספק שהמשלוח אכן הגיע ליעדו והמסירה מתועדת בכתב. כאשר המשלוח יגיע ליעדו אנו נודיע לכם שהמשלוח נמסר בהצלחה.

 

משלוחים בנפח גבוה ונפח נמוך

אין זה משנה אם יש לכם הרבה חבילות למשלוח או מעט. אנחנו עובדים עם כל סוגי בעלי העסקים והלקוחות הפרטיים, עם חנויות און ליין, חברות גדולות שיש להן נפח גבוה של משלוחים ועסקים קטנים בעלות נפח קטן של משלוחים. אנו מציעים את המחירים המשתלמים ביותר וצוות משלוחנים אמין ומקצועי לכל שתדרשו.

 

הצמדת שליח על בסיס קבוע

יש לכם המון סידורים? צריכים ללכת לבנק ולדואר ואין לכם זמן לזה? אין שום בעיה, חברת רימון יכולה להצמיד לכם שליח שיגיע מדי יום ביומו, אחת לשבוע או אחת לחודש לבחירתכם, יאסוף ויחלק דואר, יבצע הפקדות, תשלומים והעברת כספים בבנק, יעמוד לרשותכם לכל שליחות דחופה של חבילות ומסמכים כדי שלכם יהיה יותר זמן פנוי לניהול העסק והרבה פחות כאב ראש.

 

לסיכום

רימון שליחויות מתמחה בהעברת חבילות ומסמכים מהיום להיום בשירות אמין, מקצועי ויעיל. באמצעות תחזוקה גבוהה של רכבי המשלוח וצוות המשלוחנים מקצועי המיומן בהגעה מהירה לכל מקום בארץ, החבילה שלכם תגיד ליעדה בזמן. במידה ותהיו מעוניינים בכך תוכלו להסתייע בשליח צמוד לבית העסק שלכם לטיפול במסמכים וכספים מול הדואר והבנק, משלוחי חבילות ומסמכים במהירות ויעילות ושירות נפלא.

משלוח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות