נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מארחים בליל הסדר? כך תדאגו לערב בלתי נשכח!

ערב בלתי נשכח

מי שמארח בליל הסדר יודע שמוטלת עליו אחריות גדולה. שכן, שולחן החג של פסח דורש השקעה רבה. בניגוד לאירוח "רגיל" שמתקיים בערבי שישי ובחגים אחרים, בפסח צריך להציג שולחן סדר מושקע שיתחרה בשולחנות של המחותנים והשכנים. יצאנו לבדוק איך תוכלו לדאוג לשולחן מיוחד ולערב בלתי נשכח וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותצאו עם כל ההנחיות.

 

איך תקיימו ערב פסח בלתי נשכח? תשיגו צלחת סדר מיוחדת

אנחנו כאן כדי לומר לכם שלאורחים שלכם נמאס לראות צלחת סדר לבנה ומשעממת. אם אתם רוצים ששולחן הסדר שלכם יהיה ייחודי ובלתי נשכח, אתם צריכים לשים לב לפרטים הקטנים. אנו מציעים לכם לערוך חיפוש אחר צלחות מעוצבות ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר.

צלחת הזמנה מיוחדת

איך תקיימו ערב פסח בלתי נשכח? תכינו מראש כיפות מקוריות

תמיד יש את האורח שמגיע לליל הסדר בלי כיפה. אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו נופלת עליו ההבנה כי עליו לאלתר כיפה עם מפית או מגבת. אם אתם רוצים להתחיל את ליל הסדר באווירה משעשעת, אתם צריכים להזמין כיפות ממותגות לאורחים שלכם.

כך תוכלו לאפשר לכל אורח להרגיש בנוח (גם אם הוא שכח את הכיפה שלו בבית) וגם כל אחד יוכל לצאת מכם עם מתנה לפסח ומזכרת מאירוע בלתי נשכח. אתם יכולים להדפיס אמרה על הכיפה כמו "חג שמח ממשפחת מזרחי" או שתדפיסו משהו מקורי כמו: "מזכרת מליל סדר בלתי נשכח".

 

איך תקיימו ערב פסח בלתי נשכח? תעניקו מתנה אישית לכל אורח

האורחים שמגיעים לליל הסדר לא מצפים לקבל מכם מתנה. שכן, זה נהוג שהם אלו שימסרו מתנה למארחים ולא ההפך. אנחנו כאן כדי להציע לכם לצאת מהקופסא ולהניח על יד כל צלחת מתנה אישית קטנה. המתנה יכולה להיות אחד או יותר מהדברים האלה:

  • פתק עם ברכה אישית
  • מארז מתוקים
  • בקבוק יין וגביע ועוד

 

השנה תוכלו לקיים ערב פסח בלתי נשכח

הצגנו בפניכם 3 רעיונות שיאפשרו לכם לצאת מהשגרה ולערוך ערב פסח בלתי נשכח. אם תרצו להוסיף קצת טאץ' מבחינה עיצובית, כדאי שתדעו שאפשר לסדר את שולחן הסדר כמו קריעת ים סוף. ראינו כמה שולחנו מעוצבים שיאפשרו לאורחים שלכם להרגיש כאילו הם עצמם יצאו ממצרים.

כדי שתוכלו לארגן את השולחן בעיצוב זה, תצטרכו להשתמש במפה חומה ומפה נוספת, כחולה. תסדרו את המפות כך שייראה שבאמצע המפה הכחולה יש חול ים. אם תרצו להשקיע, תוכלו להוסיף בובות קטנות שישמשו כבני ישראל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לקיים השנה ליל סדר יוצא דופן. בשלב זה יש לכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק ליישם את הרעיונות שמתאימים לכם. נאחל שיהיה בהצלחה!

ערב בלתי נשכח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של